Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Nå sitter jeg her og er kjempe lei meg og håper hunden vår kommer tilbake.. Han skulle ha den vanlige kvelds luftinga si istad, og da bare løp han avgårde rundt hushjørnet, og nå har vi ikke sett han på 3 timer.. Det er kanskje ikke så lenge ifølge noen, men når han løper litt så kommer han alltid (!) tilbake innen kort tid. Vi bor på landet, så det er få hus her, og samboeren min har vært ute og leita i bil i 2 timer, mens jeg har vært ute og gått i en time og ropt... Det er kjempe kaldt ute, og jeg håper han ikke er gått seg vill i skog og mark.. Uff... Klarer han seg ute hele natta når det er så kaldt? Det er en jakthund, setter. Får helt vondt inni meg av og tenke på at han kanskje må ligge ute og fryse..
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 åååå, det er mitt største mareritt!!! håper hunden kommer fort tilbake. er den merket? har du lagt ut på f.b og savnet sider? det har ofte god effekt!!!! lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Hvordan går det? Har den kommet til rette? Hvis ikke så etterlys den over alt og ring politiet for å høre om dem har funnet en hittehund. Hvis politiet finner hittehunder blir dem som oftes kjørt til en kennel, og der har dem ikke mange dagene desverre Som oftes har politiet ansvaret for hittehunder, hvis ikke vet de hvem som har det. Skriv på fb siden til lokalavisen, til nærmeste DN lokalavdeling og alle plasser du kan tenke deg. Heng opp bilde på butikken og på postkassestativ. På dyrebar.no kan man lage annonser som man også kan skrive ut og det er helt gratis. Lykke til! Håper dere finner den!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Heisann! Håper hunden har kommet til rette igjen. Om den ikke har det så følg rådene fra Niau83 og Anni#3. Dere kan også samle ihop en manngard og lete etter hundene. Jeg har selv deltatt i slike manngarder på hundejakt flere ganger med en lykkelig slutt. Settere klarer seg ofte fint noen dager ute. Selv om de ikke har så mye pels så har mange av dem instinkter på å grave seg ned i snøen og snø beskytter mot kulda. Krysser fingerne for dere!!!!!!
Gjest irismor Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Dårlig erfaring av det der. Håper dere får tak i bikkja før FOD får tak i den. For da får dere den ikke igjen. Meld i fra til politiet og Falken, gi også beskjed til hundekenneler i nærheten. Håper dere finner igjen hunden deres. Legg inn på FB og gjerne inne på www.kammeret.no der inne kan du også lese om jakthunden Shira som FOD har "omplassert" og ikke vil levere tilbake til de rettmessige eierene. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Dårlig erfaring av det der. Håper dere får tak i bikkja før FOD får tak i den. For da får dere den ikke igjen. Meld i fra til politiet og Falken, gi også beskjed til hundekenneler i nærheten. Håper dere finner igjen hunden deres. Legg inn på FB og gjerne inne på www.kammeret.no der inne kan du også lese om jakthunden Shira som FOD har "omplassert" og ikke vil levere tilbake til de rettmessige eierene. Lykke til. Hun skriver at hun bor på landet. På bøgda har vi ikke FOD.
Gjest irismor Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Tror du virkelig at FOD bare får tak i bikkjer fra Oslo.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Tror du virkelig at FOD bare får tak i bikkjer fra Oslo. Nei, det tror jeg ikke, men jeg tror heller ikke at de flyr rundt på bøgda og kidnapper hunder. Så skjerp deg og slutt å vær så negativ kun fordi du har hørt noen kjipe historier!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Takk for tips, men vi fant han heldigvis et stykke unna huset. Han hadde kommet løpende mot samboeren min mens han hyla og peip stakkar :-/ Kjempe kald! Og full av isklumper. Vi fant ham tidlig på morran! ) *puh* Off så redde vi var... HI
Gjest irismor Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Les på kammeret.no og sjekk ut tv2 hjelper deg 15 mars. FOD gjør mye bra men også mye rart.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Les på kammeret.no og sjekk ut tv2 hjelper deg 15 mars. FOD gjør mye bra men også mye rart. Vet du hva? Jeg orker jeg ikke all den tid FOD ikke opererer i store deler av landet. Og nå er hunden til HI kommet til rette, PUH , så du kan holde skremselspropagandaen din for deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå