Gå til innhold

Mannen

Gjest LonleyGirl

Anbefalte innlegg

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Hvordan er mannen deres når dere er gravide? Føler alle her har så veldig omtenksomme kjærester her :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, føler det stikk motsatt:) Min er helt fantastisk. Til mann å være:p Kan ikke forlange all verden av han, men er jevnt over fornøyd ;)

Skrevet

Han husker ting fra forrige sv.skap:) blir gal av at jeg skl gjøre tunge ting for så å bli sliten:)

Han er veldig flink og passer på når jeg er gravid. Etter jeg hadde født forrigemann så glemte han seg at jeg ikke var gravid så passa på at han løftet det tunge:)

Skrevet

Han er som normalt.. :P Han tar jo mer hensyn en før om jeg er trøtt eller kvalm, men ikke noe mer enn vanlig. Han gleder seg, og er kanskje litt mindre bekymret denne gangen, siden vi vet mer hva vi går til. :)

Skrevet

Han er vel som normal, men litt overivrig, må stadig minne ham på at jeg er GRAVID og IKKE invalid hehe :-)

Skrevet

Nå har jeg en veldig snill og flink mann til daglig, men han er absolutt mer omtenksom nå som jeg er gravid.

Hjelper meg myem åpner dører, bærer og passer på. Men han er ikke over-ivrig, heldigvis. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...