Gå til innhold

Hun tilgir utroskap!!! Grrrrr.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrert :S Min gode vennine har vært gift med samme mann i 13 år og de har jo selvsagt barn sammen. Kjent hverandre siden tenårene.

For to år tilbake traff han en yngre kvinne som han ble stup forelsket i. Veldig vanskelig for oss rundt fordi vi kjenner henne også. En nydelig kvinne, høyt utdannet og omtenksom. Så vi likte jo alle rundt situasjon :S

Han hadde et forhold til henne i 6 mnd, så reiste han fra min vennine og barna og flyttet inn til henne. Der ble han i 1 mnd, så flyttet han hjem i 3 dager så flyttet han tilbake til "elskerinnen". Så gikk det 4 mnd, så kranglet de i fylla og hun kastet han ut på natten. å han fikk ikke komme tilbake.

Så dagen etterpå flyttet han inn til min vennine og barna igjen.

å der bor han. I 1,5 år har han holdt kontakten med sin "elskerinne", bedt om å komme tilbake til henne, sendt gaver og samtidig prøvd å lokke henne med et nytt liv. Hun legger ikke skjul på dette og er totalt åpen om hva han driver med. Har vist meg mail om der han skriver hvor mye han elsker henne og savner henne bla. Samt kort med "jeg elsker deg"

Jeg og min partner har sagt det til han at vi juger ikke for han, og dersom kona/ min vennine skulle spørre oss så svarer vi på alt. Dette sa vi faktisk til alle parter! å til og med invitert til samtale om dette med min vennine. Hun vil ikke høre på noe, og sier hun stoler på han.

Nå som "elskerinnen" har fått seg ny kjæreste, virker det som om han har gått videre. Plutselig startet han med å overrøsse de hjemme med gaver i form av ekstremt dyre gaver og reiser jorden rundt.

Hun sier de har det bedre enn noen gang... :S

Og for nøyaktig 4 mnd siden sendte han en stor bukett roser til sin tidligere elskerinne.. vanskelig å kalle henne noe som helst fordi hun har gått videre.

Min gode vennine/kona sier hun aldri har hatt det bedre, men spørr du han så er liksom alt ok... og ikke mer... eller "det humper å går"

Klarer ikke forholde meg til disse menneskene lenger.. Vi bor i en liten bygd i Nord å jeg vet jo at vi ikke er de eneste som vet om dette :S

Hvorfor skrev jeg dette innlegget? jeg lurer vel selv... fisker vel litt etter råd om hvordan man forholder seg til dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.. jo... hvordan kom de seg videre etter dette tro????? å tror dere det er så glam :S men hvorfor bry seg, for det ser jo ut til å funke :S

Skrevet

Ikke stikk nesen din inn i andres forhold fordi du havner uansett på feil side...

Hun har valgt mannen sin og det eneste valget du/dere trenger å ta er om dere fortsatt vil omgåes dem. Vil dere fortsett ha dem som venner så må dere legge bak dere alt det som har skjedd og hvis dere ikke klarer det så er vennskapet i sin nåværende form over.

Skjønner utrolig godt at du blir frustrert!

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke vi klarer det.... Selv er jeg samboer med en kvinne så prøver liksom å skjule med at jeg ikke vet hva jeg selv ville ha gjort... Men det er jo bare så dumt :S Men tror ikke vi klarer vennskapet med dem mer :S pga så mye løgner :S

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke vi klarer det.... Selv er jeg samboer med en kvinne så prøver liksom å skjule med at jeg ikke vet hva jeg selv ville ha gjort... Men det er jo bare så dumt :S Men tror ikke vi klarer vennskapet med dem mer :S pga så mye løgner :S

Da har du gått i deg selv og tatt et valg. Så bra, de kan fortsette å leve på sine løgner så kan dere komme dere vidre med livet deres uten å bli en brikke i dems liv...

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert, og det er farlig å uttale seg om andre på denne måten. Men jeg fikk på følelsen av at mannen har litt innstillingen; får man ikke den man vil ha, så får man ta den man får

Og den stakkars dama som lever i fornektelse, nei dette er bare trist :( Selvfølgelig ønsker hun ikke å innse at hun bare er en god nummer 2 for mannen hun har elsket i så mange år, hun vil vel ikke innse at han valgte henne kun fordi elskerinna ikke vil ha han lenger..

Men jeg håper, for konas del, at jeg er heeeeeeeelt ute og sykler nå......

Skrevet

Hun har jo tatt valget sitt når hun ikke vil høre på noe, når sannheten er så nære.... Ikke ringer hun "elskerinnen" heller, noe hun vet hun kan gjøre...

Så hun kan jo leve med valget sitt å det skal hun jo faktisk ha ros for :)

Men er så ekkelt å møte dem og deres fasade, når man egentlig vet sannheten.

Skrevet

ja enkelte har evnen til å tilgi

Og enkelte mangler ryggrad

Skrevet

ja enkelte har evnen til å tilgi

Og enkelte mangler ryggrad

hvordan gjorde du det da det skjedde med deg da?

Skrevet

Herregud, da jeg så overskriften tenkte jeg "jaja, det er ikke nødvendigvis helt galt", men dette er beyond utroskap. Dette er.... Nei, har ikke ord. Jeg tror ikke jeg hadde klart å forholde meg til noen av disse menneskene, men hadde det vært min venninne hadde jeg tatt en SERIøS prat med henne. Hun må jo være døv, blind og stum hvis hun finner seg i dette.

Skrevet

Helt enig med deg over her! Men hun nekter å høre... vil ikke vite... hun har full tilgang på all info hun egentlig vil ha.... men er ikke intr. å han liver jo livets glade dager...

Vi orker jo ikke jugingen lenger...

Skrevet

men det er jo hennes valg

Ingen trenger å juge for andre heller, det hele er et valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...