Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hørte på radioen et sted hvor det gikk an å få lån på timen? Med en sms bare. Jeg trenger bare noen raske penger, skal betale alt tilbake neste uke selvfølgelig slik at jeg ikke må betale renter eller dyre dommer.
cheni Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Bedre å ta en tlf, og få utsettelse, sånne ting blir alltid dyre!!! Om det er snakk om ei uke så får du det...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Man får aldri lån på timen. Man får svar på timen, kanskje. Så må de sjekke kredittverdigheten, så må de sende dine papirer til sine samarbeidsparntere, så må de se hvem som kan gi deg et godt tilud, så må de sende beskjed til denne "banken", som må sende deg papirer, som du må signere og dokumentere alt av utgifter (om du skal betale ned noe) og sende tilbake, og Så får du pengene iløpet av noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå