Gå til innhold

Hun fortalte det videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

"sMin mann og jeg har slitt noe voldsomt økonomisk. Etter MYE jobb er alt på rett kjøl, og vi har fått god hjelp.

Jeg har delt dette med min søster, da hun er den eneste jeg følte jeg kunne stole 100% på. Jeg gjentok det MANGE ganger når vi snakket om det, at hun skulle holde det for seg selv.

Hun sa selv at hun IKKE skulle si det til sin ektefelle da han forsnakker seg veldig fort.

Så ringte min stefar for to dager siden. Da viste det seg at både svoger og han hadde fått høre hele historien.

Så da ville han "synse og mene" litt om hva HAN synes vi burde gjøre.

Vi har fått kjempegod hjelp av kommunen, rådgivning og div. Og føler nå at vi endelig har kontroll over situasjonen.

Alt ble liksom rippet opp i. Jeg er så utrolig skuffet over søsteren min. Sint og såret.

Jeg sendte en sms hvor jeg sarkastisk takket for at hun hadde delt med de andre.

Akkurat nå klarer jeg ikke å snakke med henne. Det går sikkert over etterhvert, men F... jeg er skuffa.

Det her er så pinlig at jeg har lyst til å "hoppe i havet".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy f...

Det var dårlig gjort. Og nå vet du at du ikke kan stole på din egen søster en gang.

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er skuffet. Kjempedårlig gjort av søsteren din, rett og slett.

Når det er sagt, så er noe av det barnsligste jeg vet slike sarkastiske "takk"-greier. Mye bedre å si rett ut at den andre har oppført seg dårlig.

Skrevet

Det var utrolig dårlig gjort.. !!

Skrevet

Helt enig. Veldig dårlig gjort :(

Skrevet

Sinnssykt dårlig gjort! Hadde blitt kjempesur på min søster hvis hun hadde funnet på noe slikt.

Skrevet

Oisann, ja da hadde jeg blitt skikkelig sint og skuffet og hun haddde nok fått mer enn en "takkemelding" fra meg. Utrolig illojalt av henne, og du kommer jo aldri til å stole på henne igjen :(

Skrevet

Trist nok så kan man ALDRI stole 100% på andre enn seg selv. Selv om man ikke ville trodd at den neste kunne svikte en.

Søsteren din har oppført seg som et rass, men da vet dere til neste gang: ikke snakk med henne. Stol kun på dere selv.

Når det er sagt: så bra at dere har fått igjen kontrollen :) Ikke la dette dra dere ned nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...