Gå til innhold

Angående EL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De EL-testene... De er positive når to streker blir like sterke eller når teststreken er sterkere enn kontrollstreken, ikke sant? Så på dag 9 i syklusen min av 26 dager testet jeg like sterkt på begge strekene, var det da EL var eller er det at den KOMMER??? Siden søndag har de vært helt negative...

Håper noen har tid og lyst til å svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når den blir negativ, har du mest sannsynligvis hatt el. Hehe. Test videre til du får tydelig negativ, så vet du svaret :)

Skrevet

Når du får 2 positive streker( uavhengig om de er like sterke eller så lenge de er tydelige begge 2) så er det bare til å hoppe i høyet. Når du tester positivt, så kommer eggløsningen som regel innen 24 timer etterpå. Så blir de negative når eggløsningen er helt på høyden. Har testet i 1 år nå, så føler jeg har ganske god kontroll. Begynner først med negative, så kan det komme en positiv, så blir de negative. men den dagen jeg tar eggløsningstest så kommer mensen 14-15 dager etterpå, så da stemmer det godt med at man har eggløsning inntil 24 timer etter positiv test.

Skrevet

Takk!!

Så når jeg fikk en svak teststrek fredag, fikk ikke testet lørdag, men to tydelige søndag og helt negativt mandag og resten av disse dagene så har EL vært da.. Og er det på topp på mandag når jeg testet pos dagen før og neg mandag? Ja, har hoppet i høyet fredag, søndag, mandag, tirsdag, forhåpentligvis i kveld.. Så håper jeg har "timet" riktig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...