Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 ja, jeg har problemer med å slutte. jeg har ivf privat. slutter hver gang jeg har insett og begynner hver gang det ikke går bra. Det er så himla slitsomt dette..... Har jeg bare kunnet få en positiv test uten blødninger...ja vært gravid, hadde det ikke vært så slitsomt, for da Må jeg slutte, men er så vanskelig i denne prosessen kansje røykinga gjør at egget ikke fester seg? aaah, blir gaaaal
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Røyken kan ødelegge de gode forholdene som egget trenger for å feste seg. Optimalt sett, bør du slutte å røyke en mnd før innsetting.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Ja det kan være din skyld at egget ikke fester seg
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Med stopp og start i røyking hele tiden, er bok kroppen din et kaotisk sted å skulle bosette seg. Det kan gå bedre om du slutter ja.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Da kasta jeg sigarettene i ovnen. er 14 dager til insett, ikke noe mere tull nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå