Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Nå er det tid for å fornye abonnementet, og fakturaen lyder på 969 kr for to år. Nå er minstemann 4 år, så det er kanskje på tide å kutte det ut ? Samtidig blir det jo alltid lest da... Hvor gamle er deres minste barn, dere som abonnererer / leser slike blader ?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Hadde det kun frem til første ungen var 2 år. Syns ikke det var mye nytt etter de to årene så sparte de pengene.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Oi.... 1000 penger nesten... Da blir det i alle fall utmelding herfra - yngstemann er 6 1/2...
Gjest Filifjonka Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg husker ikke helt når jeg sa det opp. Min yngste var vel omtrent på den alderen du nevner, 4-5 år eller noe. Jeg sa opp abonnementet fordi jeg følte meg fullstendig ferdig med å lese tester av barnevogner og bleier. Og fordi jeg følte at bladet henvendte seg mest til de som hadde yngre barn enn meg. Og jeg ble ikke lenger glad og gledet meg til å lese bladet når det dumpet ned i postkassen.
It's all about me Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Når jeg abonnerer på et blad betaler jeg aldri den medfølgende fakturaen nå det er tid for fornying. Isteden skriver jeg en mail hvor jeg forteller at jeg liker bladet godt, men ser dessverre at prisen for å fornye er betydlig høyre enn for nye abonnenter. Og at jeg derfor ønsker å si opp mitt abonnementet, med mindre jeg får det til samme pris som nye. Er det bra velkomstpremie slenger jeg også på at jeg ønsker den i tilegg også. Har aldri fått avslag, bare fornying til mine betingelser.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Når jeg abonnerer på et blad betaler jeg aldri den medfølgende fakturaen nå det er tid for fornying. Isteden skriver jeg en mail hvor jeg forteller at jeg liker bladet godt, men ser dessverre at prisen for å fornye er betydlig høyre enn for nye abonnenter. Og at jeg derfor ønsker å si opp mitt abonnementet, med mindre jeg får det til samme pris som nye. Er det bra velkomstpremie slenger jeg også på at jeg ønsker den i tilegg også. Har aldri fått avslag, bare fornying til mine betingelser. Ikke dumt.
Gjest irismor Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Når jeg abonnerer på et blad betaler jeg aldri den medfølgende fakturaen nå det er tid for fornying. Isteden skriver jeg en mail hvor jeg forteller at jeg liker bladet godt, men ser dessverre at prisen for å fornye er betydlig høyre enn for nye abonnenter. Og at jeg derfor ønsker å si opp mitt abonnementet, med mindre jeg får det til samme pris som nye. Er det bra velkomstpremie slenger jeg også på at jeg ønsker den i tilegg også. Har aldri fått avslag, bare fornying til mine betingelser. Smart! Må prøves neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå