Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 og nå er jeg kvalm.. Kan dette ha noe med at jeg slo ryggen??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Ja, man kan få så vondt at man blir kvalm. Slo du hodet og er kvalm, kan det være hjernerystelse.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Kommer litt an på hvordan du landet kanskje? Jeg ramla ned trappa og datt rett på halebeinet. Fikk kjempevondt i hodet, tunnelsyn og ble veldig kvalm. Holdt på å besvime et par ganger faktisk. Regnet med jeg fikk en trøkk i hodet siden jeg datt rett på halebeinet og hadde strak rygg. Kan godt hende du har slått deg godt og at kroppen har fått litt sjokk? Vet ikke helt hvordan det der fungerer, men det er jo ikke så unormalt å bli kvalm når man slår seg skikkelig. Hvordan er ryggen din da, har du vondt noen andre steder, og klarer du å gå normalt?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Venstre siden av ryggen traff veldig godt på trinnene, litt vondt og ubehagelig da jeg puster. Og kjenner jeg ved ryggmargen, er det vondt. Vondt å sitte også, og litt vondt å gå. Kutta meg litt opp i armen også, men mest ryggen jeg merker noe til. Kjente ingenting da jeg datt, men etter en stund kom det. Er på en måte slik at det kjennes ut som jeg rett og slett må spy. Husker ikke at jeg har blitt kvalm etter jeg har slått meg tidligere. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Ring til legevakten og hør om du trenger å komme inn til dem for en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå