Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Har begynt og trene det (skal legge om kostholdet når jeg har fått trenings rutinen i boks) Er det noen her som trener det og vet om det rett og slett funker? (akkurat nå svir det bare i magemusklene mine hehe)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Jeg harprøvd bodybalance..pilates, yoga og thai chi i en time. (heter det thai chi??) Jeg syns i alle fall det fungerer veldig, blir stram og slank!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Oki, da kjører jeg på med pilates Yoga blir litt for vanskelig for meg, så holder meg til pilates til det blir lettere Jeg skal prøve og trene bort magen, den mangler magemuskler, i tillegg til at den ble svekket av et keisersnitt for 7 måneder siden HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Pilates er supert for forming av kroppen, kombinert med riktig mat. Jeg er veldig flink med treningen men ikke maten, og da hjelper det fint lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå