Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 skal prøve dette i dag da jeg har problemer med å fungere i hverdagen pga kvalmen... :/ dere som har prøvd dette: funker det? hvor lenge virker eventuelt 1 behandling? hvor ofte bør man behandles? holder på å bli gal, går i uke 15 nå, å kvalmen blir ikke bedre men heller værre... har ikke oppkast da, men det er ille uansett..
Mammaigjen<3 Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har selv en lengre utdanning som akupunktør, å har fått gode tilbakemeldinger ift effekt med tanke på kvalme. Det kan være du trenger opp til 2 beh i uken. Men bruk tid på å finne en du vet har grei utdanning, da akupunktør ikke er en vernet tittel. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 jeg skal til jordmoren min å få akupungtur, regner med at hun kan det da siden hun ba meg komme å få det hehe jeg får stole på at hun vet hva hun driver med.. fikk modningsakupungtur hos jordmor sist jeg gikk gravid, dagen etter våknet jeg av at fødselen var i gang.. så hun fikk det til de gangen.. får bare håpe det funker på kvalmen også, så jeg kan få en litt lettere hverdag
magica fra tryll Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Hatt kjempegod effekt av det i 2 svangerskap. Har da tatt 2 g pr uke. Første gang måtte jeg ta 2 uker, sist gang ble jeg mye bedre etter bare 1 gang, men tok en gang til samme uke for sikkerhets skyld;)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 får håpe det virker, har snakka med sjefen i dag og hun skule få enn en vikar for meg i allefall for ett pår uker.. så får jeg mulihet til å komme til hektene igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå