Gå til innhold

akupungtur mot kvalme, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal prøve dette i dag da jeg har problemer med å fungere i hverdagen pga kvalmen... :/

dere som har prøvd dette:

funker det?

hvor lenge virker eventuelt 1 behandling?

hvor ofte bør man behandles?

holder på å bli gal, går i uke 15 nå, å kvalmen blir ikke bedre men heller værre... :( har ikke oppkast da, men det er ille uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv en lengre utdanning som akupunktør, å har fått gode tilbakemeldinger ift effekt med tanke på kvalme. Det kan være du trenger opp til 2 beh i uken. Men bruk tid på å finne en du vet har grei utdanning, da akupunktør ikke er en vernet tittel. Lykke til!

Skrevet

jeg skal til jordmoren min å få akupungtur, regner med at hun kan det da siden hun ba meg komme å få det :) hehe

jeg får stole på at hun vet hva hun driver med..

fikk modningsakupungtur hos jordmor sist jeg gikk gravid, dagen etter våknet jeg av at fødselen var i gang.. så hun fikk det til de gangen.. får bare håpe det funker på kvalmen også, så jeg kan få en litt lettere hverdag :)

Skrevet

Hatt kjempegod effekt av det i 2 svangerskap. Har da tatt 2 g pr uke. Første gang måtte jeg ta 2 uker, sist gang ble jeg mye bedre etter bare 1 gang, men tok en gang til samme uke for sikkerhets skyld;)

Skrevet

får håpe det virker, har snakka med sjefen i dag og hun skule få enn en vikar for meg i allefall for ett pår uker.. så får jeg mulihet til å komme til hektene igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...