Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg tror mange kvinners deltar går i dass om mannen er alltid klar og logrer som en hund ved minste antydning til at det kan bli noe og som maser. Og at man som kvinne aldri rekker å få et ønske om å ta iniativ eller å føle lyst. Høres sikkert himmelsk ut for det som ikke får noe. Og det er ikke en god situasjon. Men jeg tror menn som er litt kostbare skjerper kvinner og får frem en lyst som de logrende hundene dreper. At man må jobbe litt, forføre litt og at det er gi og ta. Hilsen ei som er gift med Rex.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Skulle stå konstant. Hun med hunden.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Jeg tror mange kvinners deltar går i dass om mannen er alltid klar og logrer som en hund ved minste antydning til at det kan bli noe og som maser. Og at man som kvinne aldri rekker å få et ønske om å ta iniativ eller å føle lyst. Høres sikkert himmelsk ut for det som ikke får noe. Og det er ikke en god situasjon. Men jeg tror menn som er litt kostbare skjerper kvinner og får frem en lyst som de logrende hundene dreper. At man må jobbe litt, forføre litt og at det er gi og ta. Hilsen ei som er gift med Rex. Hadde du prøvd omvendt - mann uten lyst som konstant avviser, så hadde du faktisk foretrukket en som viser at han har lyst på deg. Tro meg, det er bedre slik enn at du må tigge om sex og bli avvist mesteparten av tiden som DAME.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg skrev at det ikke er en god løsning. Men en mellomting. Å bli stanget i ryggen flere ganger hver dag kan og oppleves negativt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Er på en måte enig med HI... Her er "problemet" at jeg føler press. Min mann er også veldig kåt av seg. Hadde han fått viljen sin hadde vi holdt på til krampen tok oss... Jeg er derimot ikke like kåt av meg, ville vel igrunn kalt meg normal, uten at jeg er sikker på hva definisjonen av det er. Vi har et flott ekteskap, og har pr dags dato (etter 8 år ekteskap) ikke kranglet, bortsett fra småkrangling om det at han kan til tider være litt i det kåteste laget og det at jeg ikke er kåt nok. Han sutrer hvis det går mer enn 1 dag siden sist, jeg sutrer hvis han begynner å dra av meg buksa når vi allerede har hatt sex 1-2 ganger den dagen... Skjønner godt at kvinner som har motsatt problem kanskje fnyser litt av dette, men for meg personlig synes jeg at det blir vel mye....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Er på en måte enig med HI... Her er "problemet" at jeg føler press. Min mann er også veldig kåt av seg. Hadde han fått viljen sin hadde vi holdt på til krampen tok oss... Jeg er derimot ikke like kåt av meg, ville vel igrunn kalt meg normal, uten at jeg er sikker på hva definisjonen av det er. Vi har et flott ekteskap, og har pr dags dato (etter 8 år ekteskap) ikke kranglet, bortsett fra småkrangling om det at han kan til tider være litt i det kåteste laget og det at jeg ikke er kåt nok. Han sutrer hvis det går mer enn 1 dag siden sist, jeg sutrer hvis han begynner å dra av meg buksa når vi allerede har hatt sex 1-2 ganger den dagen... Skjønner godt at kvinner som har motsatt problem kanskje fnyser litt av dette, men for meg personlig synes jeg at det blir vel mye.... Fnyser ikke av det jeg, men har vært i begge situasjoner. Og må si at det er mye vondere og skadelig for selvtilliten at mannen aldri har lyst og avviser, enn at han maser for mye slik at man blir litt lei.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Nå var vel ikke poenget til HI at menn må avvise HELE tiden. De burde klare å få til en balanse. Og jeg er veldig enig, konstant hinting om sex og "klar hele tiden" er turnoff i lengden.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 helt enig der, var jo turn on i begynnelsen av forholdet, men etter at jeg har begynt å få vondt når vi har sex (som begynte par mnd etter vi ble sammen) mister jeg bare mere lyst på sex, men da maser han om andre ting at det har gått så og så mange dager siden sist.. syns min sambo også kunne normalisere seg litt=)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Helt uenig.en sprengkåt mann er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Så teit å telle dager... jeg begynte å ta igjen med samme mynt. Nå er det så og så mange ganger du holdt rundt meg, satt sammen med meg i sofaen, ble med meg ut på tur, kjøpte blomster til meg osv. Jeg fikk alltid flere dager enn han, så han slutta med det.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Den gyldne middelvei er som regel best ja En mann som av og til er sprengkåt, og som av og til synes det er helt greit med bare en klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå