Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg målte feber nå nettopp til min 4 mnd gammel baby. Først hadde ho 39,1. Målte på nytt og da viste temperaturmåleren 37,9 og så målte jeg enda engang rett etterpå og da viste måleren 38,9. Brukte en måler som en putter i rompa. Synes ho var litt varm. Tror at tenner er på vei ut at det klør veldig da. Virker ihvertfall sånn.... Vi hadde tenkt oss på svømming idag. Burde vi la være?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Ja det er feber, syns ikke hun skal bade da!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Ja det er feber. Barn får ikke feber pga tannutbrudd, men tennene bryter lettere gjennom når barnet har feber..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Om du får såpass forskjellige målinger og måler på samme måte hver gang ville jeg ikke stolt på termometeret men kjøpt et nytt.. Det er ikke vanlig å få så stort sprik i målingene ved rektal måling.. Ville heller ikke dratt i basseng når noe er på vei av sykdom, å bade hjemme går greit men ikke i basseng der det kan florere av basillusker...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Takk for svar. Burde vi da holde oss hjemme og inne? Ikke treffe ei venninne på en Caffe?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Ville ikke gått på kjøpesenter cafe, pga alle bakterier som florerer i luften der. Men om det er en cafe som ikke er tilknyttet slik, så er det nok ikke krise. Men aller best for småen er nok om dere holder dere hjemme og heller inviterer venninne på lunsj hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå