Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Har noen erfaringer med å reise til Sør Amerika i 1.trimester eller tidlig 2.trimester? Vi tenker rundt Peru! Er ikke gravid enda men driver med litt planlegging her;)
5 søte små blir til 6 Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 så lenge du følger de advarslene som gjelder for ikke gravide også så går et jo bra. det er vel bare de siste mnd de ikke anbefaler dette. god tur
AdrenaLine Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Men kjipt om du blir i dårlig form da... En sånn tur er vel ikke billig heller. Vi var i London første svangerskapet og jeg var ganske så kvalm og hadde ikke lyst på mat. Det var litt kjipt, spesielt da vi var på topprestauranten til Gordon Ramsay :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå