Gå til innhold

Jeg hoster så fælt noen gode tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sovet på to døgn snart fordi jeg bare hoster .og jeg har barn jeg må stå opp med om morgenen,holder på å bli spø snart.tar hoste saft men det hjelper ikke stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går hostevirus nå. Jeg hadde det slik at da jeg la hodet på puta begynnte jeg å hoste, å høste og hoste.

Det tok nattesøven. så det var bare å gå til lege å få hostesaft på resept: Cosylan.

Min hoste holdt på i 3 uker...ga seg og tror du ikke jeg hoster igjen, nå er jeg på antibiotika. Men hosten er blitt bedre. Og jeg kjenner flere som har hatt det slikt.

God bedring : )

Skrevet

Jeg skal til legen i morgen(ringer og får time hos vaktlegen), for nå har jeg fått ødelagt nattesøvnen i 3 uker av hoste. Så jeg mistenker bronkitt, også pga hostens form om lyd.

Det går en helt forferdelig "hostesyke" for tiden, og jeg vet flere som har det samme. Og som har fått bronkitt.

Jeg har slim som sitter fast langt nede, og det er derfor jeg hoster. Det kommer fra bronkiene. Og da er Cosylan DåRLIG. For det bedøver(det er faktisk en type morfin). Og da kan man ende opp med lungebetennelse, siden man virkelig demper hosten som skal få opp slimet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...