Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Jeg er altså stemor til 2 som nærmer seg tenåra. de er nå hos oss pga vinterferie men pappan jobber. I dag kom eldste og sa han skulle til en kamerat og han var helt på gråten ville ikke si annet enn navna på de involerte, vet det er noe tull i venne gjengen. Men ble bekymra og valgte å kontakte mamman slik at ho kunne ta kontakt med han litt senere og prøve å prate litt. Følte meg så hjelpes løs når han ikke ville si helt hva det var og var så lei seg. Pappan var på jobb da, men vet han uansett ikke hadde sagt så mye til pappan heller. Har ikke fått negativ tilbakemelding fra mamman altså, tror ho satte pris på at jeg tok kontakt. Men føler at pappan syntes det var unødig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Du tok et bra valg som var best for barnet
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Synes det var helt greit jeg, du ble bekymret men ungen ville ikke åpne seg helt for deg. Jeg hadde satt pris på at du fortalte det var noe.. Synes ungen det var greit at du "sladret" til mamma da?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Han har ikke sagt noe på det. Men når jeg parta med mamman kom det frem at ho vet mye om de problemene i gjengen, så ho er allerede veldig involvert. Og jeg vet og at han og mamman har ett nært forhold. Hi
3 er nok! Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Du høres ut som en god stemor. Dersom barna mine engang skulle fått en stemor håper jeg hun ville kommer frem til samme beslutning som deg:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Du høres ut som en god stemor. Dersom barna mine engang skulle fått en stemor håper jeg hun ville kommer frem til samme beslutning som deg:) Takk. Jeg prøver å gjøre så godt jeg kan for de. Jeg har blitt så glad i de ungene nå og ønsker at de skal ha det bra. Hi
Nikamo Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Som mamma ville jeg satt veldig pris på en sånn tlf, så jeg synes du gjorde det absolutt riktige
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Som mor til en med meget trøblete tenår, så setter jeg virkelig pris på ALLE som gidder å bry seg. Og faktisk er det å bry seg å fortelle til hovedomsorgsgiver hva som foregår når man får vite noe. Så jeg syns du gjorde helt rett her Og faktisk mener jeg at din mann(barnets far) burde bry seg mer enn han gjør. Han burde jo faktisk vite at dette var noe å bli bekymret over fra før av, dersom han mener han har noe å si i saken
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Veldig bra:) det gjør jeg også med min stedatter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå