Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Når jeg kjenner at en kynner kommer så strammer magen seg så fælt at det går utover pusten...Kjenner det kryper oppover brystet! Og når kynneren slipper taket blir pusten bedre også,ikke helt bra for magen er ganske stor nå og går helt opp Er 30+4 nå og veldig lav så da blir magen stor
litekreativtbrukernavn Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Samme her... Men får også ofte hjertebank og susing i hodet. Noen ganger er det som om noen setter seg på brystkassa mi Er 34uker, 160 høy og mage oppunder puppene (kort i overkroppen )
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 Samme her... Men får også ofte hjertebank og susing i hodet. Noen ganger er det som om noen setter seg på brystkassa mi Er 34uker, 160 høy og mage oppunder puppene (kort i overkroppen ) Hjertebank får jeg også og det snører seg skikkelig i brystet 154 høy er jeg da så enda lavere enn deg og kort i overkroppen ;-) Godt å høre at vi er flere i samme båt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå