kaklemor Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Jeg klarer ikke å følge helt med på datoer og lurer på når påsken starter? Jada, burde vel vite det....
¤Hippie¤ Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Er jo ikke lett å følge med på det da, ifjor var påsken i slutten av april.. Hvorfor ikke bare ha det på samme dato hvert år?! Sånn som 17 mai og julaften (ja jeg tulla...)
kaklemor Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2012 Er jo ikke lett å følge med på det da, ifjor var påsken i slutten av april.. Hvorfor ikke bare ha det på samme dato hvert år?! Sånn som 17 mai og julaften (ja jeg tulla...) Vel, om du tulla eller ei..:-P Datoene er virkelig forvirrende:-P Skulle nesten hatt fast dato! Hvorfor endres datoen egentlig?
kaklemor Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2012 Skjærtorsdag er 5.april Takk:) Når er påskeaften da? (TULLA:))))
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Er jo ikke lett å følge med på det da, ifjor var påsken i slutten av april.. Hvorfor ikke bare ha det på samme dato hvert år?! Sånn som 17 mai og julaften (ja jeg tulla...) Vel, om du tulla eller ei..:-P Datoene er virkelig forvirrende:-P Skulle nesten hatt fast dato! Hvorfor endres datoen egentlig? Det er ulik dato fordi første påskedag skal være første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn (som stort sett er i midten av mars)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Skjærtorsdag er 5.april Takk:) Når er påskeaften da? (TULLA:))))
¤Hippie¤ Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Er jo ikke lett å følge med på det da, ifjor var påsken i slutten av april.. Hvorfor ikke bare ha det på samme dato hvert år?! Sånn som 17 mai og julaften (ja jeg tulla...) Vel, om du tulla eller ei..:-P Datoene er virkelig forvirrende:-P Skulle nesten hatt fast dato! Hvorfor endres datoen egentlig? Sant det Nei, det er vel mest for å skape forvirring tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå