Gå til innhold

Venner og kjærester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du reagert hvis du traff den fine typen, men dine venner synes han er driiiiiit stygg og lite intelligent. De skjønner ikke hvorfor du er sammen med han.

 

Hadde du bare kuttet de ut eller typen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis mine venner som normalt er en gjeng dannede og reflekterte jenter hadde sagt at han var stygg og dum, så ville jeg nok pusset ølbrillene og tatt en titt til på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har da forskjellig smak? Har hatt venner med kjærester som jeg rett og slett ikke tålte trynet på, men det var mitt problem, og ikke det forelskede paret sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tatt et steg tilbake og studert kjæresten min litt ekstra godt, før jeg valgte mellom noen av dem.

Jeg har ikke venner jeg tror hadde sagt noe slik om de ikke virkelig mente det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge DU syns han er fin og smart nok til ditt bruk, så er det vel egentlig samme f... hva vennene dine mener? Er de ekte venner så takler de han som han er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. jeg opplevde det for mange år siden. Jeg falt pladask for den ene vekteren på senteret jeg jobbet på. Vi innledet et forhold. Han var bare driiit-kjekk og sexy og jeg svevde. Men litt etter litt kom det fram at den ene venninna etter den andre syns han var "ikke akkurat kjekk", som de dristet seg til å hinte om.. Da skjønte ikke hva jeg så i han. I tillegg virket han litt "kort" i toppen.. Jeg ble helt paff.. WHAT?? SER dere ikke hvor kjekk han er?? Dette skjønte jeg bare ikke.. Men nå skal det sies at han var i et annet forhold den gangen, og det ble aldri oss. Men hadde omstendighetene vært annerledes så hadde jeg ikke brydd meg om hva andre mente.

 

Skal sies at jeg møtte han igjen på byen i helga, og syns han var like kjekk nå som den gang, og tok han med hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tatt et steg tilbake og studert kjæresten min litt ekstra godt, før jeg valgte mellom noen av dem.

Jeg har ikke venner jeg tror hadde sagt noe slik om de ikke virkelig mente det!

 

Seriøst? Så hvis du forelsker deg så må vennene dine godkjenne han først? Klarer du ikke tenke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tatt et steg tilbake og studert kjæresten min litt ekstra godt, før jeg valgte mellom noen av dem.

Jeg har ikke venner jeg tror hadde sagt noe slik om de ikke virkelig mente det!

 

Seriøst? Så hvis du forelsker deg så må vennene dine godkjenne han først? Klarer du ikke tenke selv?

Det var det du fikk ut av svaret mitt? Nei, jeg har ikke hatt behov for noens godkjennelse. Men om noen fortalte meg at de ikke likte kjæresten min i det hele tatt ville jeg tenkt over om det var noe i det.

Har nok mer med at jeg tror mine venner vil MITT beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...