Gå til innhold

Går du på byn selvom du er synlig gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør det ikke selv, kan driste meg til konsert og en tur ut for en kaffe med venninner etterpå, men drar hjem før det "tar helt av".

Ser ikke noe galt i om noen drar på byen så lenge de ikke drikker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke på byen bare for å gå på byen når jeg var gravid, men jeg gikk når det var noe spesielt (30 årsdager og avslutninger, jobbfest osv.) Jeg var veldig trøtt under hele min gravididtet, så jeg var aldri lenger enn til 12. Og så var det i grunne litt deilig å alltid ha mulighet til å kjøre og gå hjem når jeg ville ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her:

 

Jeg mener egentlig om du går på byn, og tar natt bussen hjem? Sånn som man gjør ellers når man ikke er gravid...

Jeg var på byn forrje helg, jeg er gravid men er bare 13 uker på vei så det går ikke an å se det hvis man ikke vet det... Der møtte jeg en jente/dame i døren på vei inn til toalettet og hun hadde tydelig gravid mage og da var klokken ihvertfall 2...

 

Jeg syntes det er rart...

 

Men å gå tidlig hjem (12-tiden) syntes jeg er helt greit! Det skal jeg jo selv gjøre når jeg skal på konsert i mai :)

Vi er jo ikke barn med inne tider selv om vi bærer på et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være ute til 0200 hadde jeg aldri klart. Jeg dro mest for vhorset sin del og ble kanskje med ut en times tid. Ta det som det kommer! Går jo ikke an å sitte inne i 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å være på byen selv om man er gravid? Ikke røykes det inne på utestedene lengre, og man er ikke forpliktet til å drikke alkohol selv om man er der. Om man har lyst og orker ser jeg ikke noe galt i å være ute med venner om man har lyst til det. Har ikke vært det selv, men det er rett og slett fordi jeg er dødsliten og ikke har ork. Jeg har gått hjem når de andre har dratt ut de siste gangene jeg har vært på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var ute på byen når jeg var gravid. Ser ikke noe galt i det :) Men det var ikke så ofte da.

Men jeg var på byen på termindato! Slå den du, hehe. Men det var en grunn til det, det virket ikke som om jeg skulle føde med det første, og Harry Potter hadde premiere på kino! Det var nattkino, og siden det var en times tid til nattbussen gikk så gikk jeg og samboeren på pub mens vi venta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Jeg var ikke så mye ute på byen for jeg var mye trøtt, men jeg sluttet med innetider da jeg var 16 år så de få gangene jeg var ute så var jeg ute så lenge jeg hadde lyst og en gang var jeg skikkelig ellevill og dro på nachspiel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg da jeg gikk med førstemann. Hyggelig å treffe venner på byen. Gikk hjem da jeg ble trøtt, men det kunne bli sent enkelte ganger.

I de senere svangerskapene syntes jeg ikke det var noen vits i, for da måtte vi hatt barnevakt. Ble heller hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart det, men om overskuddet og bekkenet hadde takla det så kunna jeg gjerne dansa inn i de små timer jeg ;) Var ute med noen venninner, og drakk alkoholfritt øl, fikk masse stygge blikk selv om jeg drakk munkholm fra flaske. Kjempekos, men da klokka blei 22.00, da var det leggetid for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant tema. Har vaert ute 2-3 ganger naa i forbindelse med noen bursdager. De to siste gangene kunne man se jeg var gravid.

 

Maa si det er greit saann i begynnelsen av kvelden, men da de fleste i vaar vennekrets pleier aa drikke ganske mye (studentmiljö) blir det litt kjedelig for meg etter et par timer, naar samtalene tilpasser seg tilstanden deres. Trist aa si, men faktisk: synes ikke det er saa hyggelig aa vaere eneste som er klin edru paa byen eller paa fest, saa velger ofte aa bli hjemme av den grunn. Vet ikke om dette gjör meg til et ganske kjedelig/svakt menneske? :P

 

Naa i det siste har jeg ogsaa litt problemer med ryggen og er ganske slapp (er i uke 30+3), saa da orker jeg ikke noe saerlig uansett.

 

Forresten saa bor jeg i Tyskland, og selv om röykeloven gjelder her og (ikke lov aa röyke inne lenger), saa er det mange utesteder som driter i dette. Paa bursdagen til sambo hadde vi fest hjemme (for et par uker side bare), og ble liksom litt dratt med ut i halv to tiden da festen löste seg opp. Skulle "bare" inn og ta en drink eller to för vi tok kvelden, lovte kjaeresten....

 

Var helt forferdelig. Alle stirret paa magen min og "tenkte sitt", mens jeg satt der i det röykfulle lokalet og ventet paa at vi endelig skulle gaa... Alle andre der var nok nysjerrige paa hva jeg hadde i glasset, og det var veldig ubehagelig aa se andre jenter der hviske og tiske... Men jeg skjönner dem litt ogsaa. Har aldri mött paa andre som har vaert tydelig gravide ute paa by'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...