Gå til innhold

Har du fått mange komplimenter fra kompiser til mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de du er en pen og grei dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeenei, de har ikke komplimert meg. Men jeg håper da de synes jeg er ok/grei.

Skrevet

Nei, har ikke fått. Har vært sammen med 5 forskjellige menn i mitt liv, og aldri fått noen kommentarer, flørt eller godord hos kompiser, selv om jeg vet de fleste synes jeg er grei.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tror de fleste syns jeg er grei og kjekk, men jeg hadde syns det var litt respektløst om de hadde overøst meg med komplimenter for utseende. Vi er venner, og jeg er kjæresten til deres venn, så om de hadde kommentert hvordan jeg ser ut hadde jeg reagert på det, tror jeg.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg tror de fleste syns jeg er grei og kjekk, men jeg hadde syns det var litt respektløst om de hadde overøst meg med komplimenter for utseende. Vi er venner, og jeg er kjæresten til deres venn, så om de hadde kommentert hvordan jeg ser ut hadde jeg reagert på det, tror jeg.

Signerer. Selv om mange her på DiB mener at det er fritt fram å flørte og gi komplimenter til folk som er opptatt, og at flørting med andre er "sunt" og "normalt", er det ikke noe vi driver i vennegjengen vår.

Skrevet

Jeg synes ofte jeg får søte godord fra kjærestens kamerater.

Det gir jammen meg litt piff på selvtillitten :-)

Skrevet

Ikke sånt direkte, men har hørt av mine x'er at vennene hans synes jeg er fin. Andre kameraten hans spurte om ikke jeg skulle bli modell. Følte meg dum og teit der og da. Siden dama hans satt ved siden av ham....

Skrevet

Må si meg enig med Heartbroken over her, at det ville vært litt respektløst å overøse med komplimenter. Men jeg vet at de fleste synes jeg er ok å være sammen med. Mannen min har så og si grenseløs frihet, og får gjøre det han vil ( ikke utroskap selvfølgelig). I motsetning til endel andre....

Men mannen min har tidligere sagt at han ikke stoler sterkt nok på sine venner, når det kommer til meg. Vet ikke helt hva han la i det da:-P Vet at han stoler på at jeg ikke dumper han for noen andre.

Skrevet

Ikke direkte, men han har fortalt meg at flere av dem synes jeg er både pen og hyggelig, så det er koselig :)

Skrevet

Mange ganger av mange forskjellige. Ofte svært ubeghagelig, noen ganger veldig hyggelig..

Skrevet

Kameratene til kjæresten forteller titt til meg at de synes jeg er pen og snill og grei.. Ofte foran kjæresten min. Han synes bare det er kos at de liker meg så godt. Jeg har et veldig kameratslig forhold til dem, og vet at de ikke legger noe som helst i det.

Det er da bare sunt å få komplimenter! Jeg prøver titt å gi komplimenter, både til venninner og kamerater/kollegaer. Heller si det høyt enn å gå å tenke dem inni hodet. Det er utrolig hva det kan gjøre med humøret, det enkle komplimentet :-D

Skrevet

Man skal jo selvfølgelig være litt sparsommelig med dem, og kun si det når man virkelig mener det da :-P Alt annet er jo bare overfladisk og falsk...

Skrevet

Synes de du er en pen og grei dame?

ja:-)

Har fått høre at det er flere som syns mannen er heldig som har meg! Pluss at flere av dem har sagt det til meg!

Mannen har sitti rett v siden av og de har bare sagt det rett ut:)

Synes det var kjempekoselig å høre:)

Skrevet

Fikk komplimenter av alle min manns kompiser på bryllupsdagen min. Teller det :P

Eller så vet jeg at to av min manns kompiser synes jeg er "fin", samt at svigerbror har sagt at jeg er en pen dame ^_^

Skrevet

Fikk noen kommentarer av bestekompisen til eksen min, han var ganske bedugget. Da sa jeg rett ut at det var ufint og respektløst, både ovenfor meg, og ikke minst for eksen min. Da vokste jeg ganske mye i øynene til min eks, for jeg er egentlig ganske konfliktsky og stille.

Skrevet

Min manns kompiser er veldig direkte. De kan kommentere puppene mine, kjolen min, utseendet eller oppførselen for den saks skyld, og jeg synes det bare er morsomt. Moro å ha ei lett tone med mannens kompiser, synes jeg..!

Skrevet

Fikk komplimenter av alle min manns kompiser på bryllupsdagen min. Teller det :P

Eller så vet jeg at to av min manns kompiser synes jeg er "fin", samt at svigerbror har sagt at jeg er en pen dame ^_^

Hva er en svigerbror? Mener du svoger??!
Skrevet

Foressten - en av kompisene ringte meg rett før bryllupet vårt. Han var rimelig full, og mente han følte det var noe mellom oss.....Jeg avfeide det med at det var fyllevas, og at han heller måtte gå hjem og legge seg:-P

Vi blei enige om å aldri ta det opp igjen.....;-) Manen vet det, men de har fortsatt et godt forhold.

Skrevet

Foressten - en av kompisene ringte meg rett før bryllupet vårt. Han var rimelig full, og mente han følte det var noe mellom oss.....Jeg avfeide det med at det var fyllevas, og at han heller måtte gå hjem og legge seg:-P

Vi blei enige om å aldri ta det opp igjen.....;-) Manen vet det, men de har fortsatt et godt forhold.

Oi, ble ikke mannen din litt forbanna for det?

Skrevet

Spørs jo hva man mener med komplimenter da.

De går jo ikke akkurat rundt og sikler etter meg, eller sier jeg er "grisedeilig" eller "pulbar" (som visstnok er vanlige uttrykk blant endel Dibberes menn..).

Men ifølge mannen min har flere fortalt mannen at de synes han har funnet seg en pen og hyggelig dame. :)

I tillegg er blant annet svogeren min flink til å gi komplimenter- men da "sømmelige"-, som at han liker skoa jeg har på eller min nye hårsveis osv. Sånn helt ordinære komplimenter som man gir til hverandre.

Det viktigste for meg er jo at folk synes jeg er ok å tilbringe tiden med, det er ikke akkurat noe mål for meg at alle kompisene eller familiemedlemmene til mannen skal synes at jeg er så sinnsykt vakker eller sexy. Det er jo ikke dem jeg er sammen med.

Skrevet

Tja. Et kompliment behøver ikke nødvendigis ha noe med utseende å gjøre. Har fått høre at jeg er grei og lett å prate med, og at de er glad for at han valgte meg (i forhold til mage av eksene hans..) da jeg visstnok er hyggelig og grei.

Hadde jeg hørt av de at jeg var "grisedeilig" og "pulbar" hadde jeg ledd de opp i trynet :P For det er langt fra sannheten :P

Skrevet

Jeg koser meg egentlig jeg, for det er mannen som får komplementer om hvor heldig han har vært for å finne meg ;-) Støtt å stadig da det er sammenkomster med alkohol i bildet så havner jeg alltid i hyggelig prat med gjestene - deriblant noen av kompisene til mannen - og får stadig høre "vi burde klone deg å dele ut til alle mannfolk, for alle burde hatt en som deg, du er jo pakken!". Sier pent takk jeg :-) Må jo bare bety at jeg faktisk ikke er så verst som det av og til føles som :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...