Gå til innhold

Moren og babyen som ble funnet døde i sverige. Hørte dere hva de døde av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hørte på radion i går at hun døde av sin egen sykdom og babyen døde i mangel på næring.

 

Grøss så grusomt, jeg har like gammel baby som den baby jenta var. Tenk hun har ligget i sengen sin å lidd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbroken

Jeg har tenkt mye på deres skjebne, og dette er noe som kan skje mange aleneforeldre.

 

Jeg håper dette gir de som er mye alene med barna sine en liten oppvekker, sånn at de avtaler med f.eks barnehage eller jobb at hvis de plutselig blir borte uten å gi beskjed, så er det noen som sjekker at alt er ok.

 

Jeg har en kollega som bor alene (uten barn), som fikk hjerteinfarkt og falt om 5 min etter at han kom på jobb. Hadde det skjedd 20 min før da han var hjemme, hadde man trodd at han var syk og derfor ikke kom på jobb, og hadde nok ikke ringt før langt på dag og da hadde det vært for sent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som sikkert kunne ha risikert samme skjebne. Man bør alltid ha kontakt med andre mennesker daglig. Spesielt når man har barn. Ha noen som kan melde deg savnet om de ikke får kontakt. Grusomt dette. La oss håpe noen andre kanskje tar lærdom av dette forferdelige så de ikke risikerer det samme. Ikke bare de som har en sykdom, for ulykker kan skje alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...