LilleBamBam+EnTil Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Hva gjør dere de dagene barna er for dårlige til å være i barnehagen og ikke kan være ute? Min lille jente er dårlig en uke, frisk en uke, dårlig en uke osv......hun er nå 1,5 år. Når hun er frisk pleier vi å svømme litt, dra på skiturer osv. Men nå som hun er mye forkjølet (og da blir hun ganske tett og medisinene må økes) så er det mye inne. Og jeg blir gaaaaaaal!!!!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Det er ikke ofte lillebror er så dårlig at han må være hjemme fra bhg lenger, men når han var mindre og var så dårlig måtte jeg bare være hjemme med han. Vi var inne og så tv og perlet, tegna, slappet av ol. Nå går det mer i rykk og napp føler jeg, fordet om han er dårlig. Det er akkurat som om han sparer på energien til han har nok til å herje i 1/2 time eller noe før han omtrent ramler ned i sofaen igjen.. Rart det der Han er 4 1/2 år.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 Takk for svar. Synes det er ganske vanskelig, for når de er så små skjønner de ikke at de er syke og bør porsjonere energien. Og så blir mor litt gal av å gå hjemme med en som egentlig vil leke apekatt i alt som er......Hun er i hundre, som du sier, en kort stund. Så sitter hun og peser lenge, for så å være vill igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå