Gå til innhold

Noen her som får to tette?


kaklemor

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å snakke med noen som har to tette eller venter to tette:)

 

Dele tips og erfaringer foreksempel:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har en datter fra før, hun blir snart 1 år og nå er jeg gravid igjen- Blir vel 18, 19 mnd mellom de. Spent på hvordan det blir, men var veldig planlagt:) Skal du ha to tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en datter fra før, hun blir snart 1 år og nå er jeg gravid igjen- Blir vel 18, 19 mnd mellom de. Spent på hvordan det blir, men var veldig planlagt:) Skal du ha to tette?

Ja, min første blir 16 mnd når neste kommer:) veldig planlagt her også!

 

Er spent på alt av scenarier som foreks ; storebror er dårlig på natten og kaster opp og minstemann gråter etter mat..

Mannen jobber natt hver tredje uke så ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei jente som nettopp er fyllt 1år, og er gravid igjen no men termin i oktober. Eg er kjempespent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en datter fra før, hun blir snart 1 år og nå er jeg gravid igjen- Blir vel 18, 19 mnd mellom de. Spent på hvordan det blir, men var veldig planlagt:) Skal du ha to tette?

Ja, min første blir 16 mnd når neste kommer:) veldig planlagt her også!

 

Er spent på alt av scenarier som foreks ; storebror er dårlig på natten og kaster opp og minstemann gråter etter mat..

Mannen jobber natt hver tredje uke så ..

 

Så morro:)

Ja da skjønner jeg det! Jeg er i alle fall heldig som har mannen hjemme hver natt, men datteren vår er veldig urolig om natten nå så får bare håpe at hun blir bedre til neste kommer:) Så er vi vel bare lykkelige uvitende inntil da..hehe. Tenk så mye glede de kommer til å få av hverandre etterhvert!!! Gleder oss masse selvom det sikkert kommer til å bli intenst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært gøy å snakke med noen som har to tette eller venter to tette:)

 

Dele tips og erfaringer foreksempel:)

hei

har to tette ei jente som ble ett 18 januar åsså har æ termin i oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en datter fra før, hun blir snart 1 år og nå er jeg gravid igjen- Blir vel 18, 19 mnd mellom de. Spent på hvordan det blir, men var veldig planlagt:) Skal du ha to tette?

Ja, min første blir 16 mnd når neste kommer:) veldig planlagt her også!

 

Er spent på alt av scenarier som foreks ; storebror er dårlig på natten og kaster opp og minstemann gråter etter mat..

Mannen jobber natt hver tredje uke så ..

 

Så morro:)

Ja da skjønner jeg det! Jeg er i alle fall heldig som har mannen hjemme hver natt, men datteren vår er veldig urolig om natten nå så får bare håpe at hun blir bedre til neste kommer:) Så er vi vel bare lykkelige uvitende inntil da..hehe. Tenk så mye glede de kommer til å få av hverandre etterhvert!!! Gleder oss masse selvom det sikkert kommer til å bli intenst..

Ja, man må jo bare prøve sitt beste:)

Ja, prøver å forberede meg på både godt og vondt ;)

Det blir en utrolig morsom tid når dem begynner å få gleden av hverandre:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi ble født 16. Okt 2010 - nå har jeg termin 14. Okt 2012. Så det blir ganske nøyaktig 2 år mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ca 18 mnd mellom knøttene :) planlagt her også! Gleder oss veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt født januar 2010 og ei jente født august 2011. Nå er jeg gravid på nytt med termin oktober 2012. Travelt med to såpass tettet, men så mye kos og glede de får av hverandre fremover da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei jente januar '11 og venter en til i september '12. Det var planlagt, men gru-gleder meg og er fryktlig spent :)

Krysser for at lillebror/søster blir like snill som storesøster var og er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

fekk en gutt 3 nov 2011 og har termin nå 28 oktober så her blir d ganske så tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt født 29. oktober 08, en gutt født 17. mars 11 og termin med enda en gutt 1.oktober 12 :-) Er ca 2,5 år mellom de to første , og blir vell 1,5 år mellom de to neste, så får nok å henge fingrene i ;-) GLEDER MEG :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mnd mellom nummer 1 og 2. Nå blir det 2 år mellom nummer 2 og 3.

Så jeg kan vel si at vi får 3 tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kommer til å få 2 tette!

Det blir 2 år og 2 måneder mellom de.

 

Gleder meg å holde i en pitteliten guttetass igjen, og se hvordan storebror rollen kommer til å forme eldstemannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...