Gå til innhold

Noen her som får to tette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har en datter fra før, hun blir snart 1 år og nå er jeg gravid igjen- Blir vel 18, 19 mnd mellom de. Spent på hvordan det blir, men var veldig planlagt:) Skal du ha to tette?

Ja, min første blir 16 mnd når neste kommer:) veldig planlagt her også!

Er spent på alt av scenarier som foreks ; storebror er dårlig på natten og kaster opp og minstemann gråter etter mat..

Mannen jobber natt hver tredje uke så ..

Hei

Jeg har en datter fra før, hun blir snart 1 år og nå er jeg gravid igjen- Blir vel 18, 19 mnd mellom de. Spent på hvordan det blir, men var veldig planlagt:) Skal du ha to tette?

Er spent på alt av scenarier som foreks ; storebror er dårlig på natten og kaster opp og minstemann gråter etter mat..

Så morro:)

Ja da skjønner jeg det! Jeg er i alle fall heldig som har mannen hjemme hver natt, men datteren vår er veldig urolig om natten nå så får bare håpe at hun blir bedre til neste kommer:) Så er vi vel bare lykkelige uvitende inntil da..hehe. Tenk så mye glede de kommer til å få av hverandre etterhvert!!! Gleder oss masse selvom det sikkert kommer til å bli intenst..

Annonse

Hei

Så morro:)

Ja da skjønner jeg det! Jeg er i alle fall heldig som har mannen hjemme hver natt, men datteren vår er veldig urolig om natten nå så får bare håpe at hun blir bedre til neste kommer:) Så er vi vel bare lykkelige uvitende inntil da..hehe. Tenk så mye glede de kommer til å få av hverandre etterhvert!!! Gleder oss masse selvom det sikkert kommer til å bli intenst..

Ja, man må jo bare prøve sitt beste:)

Ja, prøver å forberede meg på både godt og vondt ;)

Det blir en utrolig morsom tid når dem begynner å få gleden av hverandre:-)

• 1 måned senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...