Gå til innhold

hallo skjønne damer:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Solen skinner, livet er fantastisk og første legetime ifm andre svangerskap er overstått:)

 

I dag er jeg 5+0 og det gikk plutselig ordentlig opp for meg at jeg venter nr to når jeg fikk helsekort i hånden :)

 

Jeg får snart brev i posten om tidlig ul og da håper jeg på et sterkt hjerte som banker! (",)

 

 

Ha en superfin dag ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere :D

 

Men jeg bare lurte på noe, dette med tidlig UL. Er det noe man må spørre om selv og betale for? :)

Er i uke 6+0 i dag, og har virkelig ikke lyst å vente helt til uke 17-18 for å få se lille nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+3 Idag og ønsker og tidlig ultralyd iog med att sistemann hadde en stor asd når han ble født? Tror dere jeg får det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ja. jeg har krav pga samboern som har datter med hjerneskade. så vi skal ha fostervannsdiagnostikk... fysj... håper baby er frisk<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere :D

 

Men jeg bare lurte på noe, dette med tidlig UL. Er det noe man må spørre om selv og betale for? :)

Er i uke 6+0 i dag, og har virkelig ikke lyst å vente helt til uke 17-18 for å få se lille nurket.

Nei, jeg får gratis iom jeg mistet forrige mnd og gjerne vil vite at alt er bra og om det er en eller to:)

Bare si ifra til fastlegen så må han/hun sende deg videre:)

 

Noen leger gjør det ikke såfremt det ikke er skjedd noe før o.l

 

 

Takk forresten:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+3 Idag og ønsker og tidlig ultralyd iog med att sistemann hadde en stor asd når han ble født? Tror dere jeg får det?

Ta og hør med legen.. :)

Kan jeg spørre hva asd er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ja. jeg har krav pga samboern som har datter med hjerneskade. så vi skal ha fostervannsdiagnostikk... fysj... håper baby er frisk<3

 

Ja, håper alt er bra med babyen!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...