Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Skal levere to eksemplarer skriftlig til sensorene, men jeg kan jo ikke bare levere dem i papirformat med en stift i liksom. Noen som vet om bokhandlere eller noe som binder oppgaven sammen i et hefte og f.eks laminerer forsiden eller noe?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Jo du kan absolutt bare levere dem slik, du får ikke høyere karakter om den ser ut som en bok...men ellers får man ofte gjort slik på kontorutstyrforretninger, bokhandler eller slikt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Men jeg tenker at den bacheloren er noe jeg skal ha for resten av livet, greit å ha den i noe mer enn bare papir og stift.
mamma_til_gutt Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 allkopi gjør det i alle fall. I tillegg gjorde bokhandelen på høyskolen det hos oss.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Jamen eksemplarene du leverer inn får du jo ikke tilbake. Du kan jo gjerne binde inn ditt eget eksemplar, det gjorde jeg, men i hovedinnlegget snakket du vel om de du skulle levere inn?
mamma_til_gutt Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Ofte er det krav om innbinding. Sjekk det ut
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Det står bare innleveres på nettet + to utgaver skal innleveres i papirformat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå