Gå til innhold

Fakturagebyr


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har plutselig fått fakturagebyr på bhg-regningene, dette har vi ikke betalt før. Jeg har ikke tenkt så mye over det da det "bare" er 55 kr mer å betale, men mannen min lurer på hvorfor vi plutselug betaler dette, og hvorfor vi ikke har fått info om det.. Regningen blir lagt i hylla til barnet hver mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de setter på fakturagebyr så skal de tilby enten avtalegiro eller e-faktura der man slipper dette gebyret.

Skrevet

Ok, tusen takk for svar :)

Skrevet

Lånekassa krever inn fakturagebyr for e-fakturaene sine også... Så vet nu ikke helt om det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...