Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 og jobber 50 %. Har derfor en del dager hvor jeg er hjemme. Etter at husarbeid er gjort har jeg luksusen med tid til meg selv. Noen tips, ideer til hva jeg kan finne på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, sÅ heldig du er....Jeg jobber fullt og synes dagene gÅr i ett! Skulle gjerne hatt mer tid til Å nyte graviditeten, strikke babytøy, gÅ turer med tanker om fremtiden svirrende, lese bøker, høre pÅ deilig musikk, gÅ pÅ kafe med venninner, vaske og stelle barnerom, ha 3 Åringen min hjemme fra barnehagen, planlegge middager, lage middager, bake brød, planlegge helgesysler, ferier, kose med magen, lese bøker om barneoppdragelse og bare gÅ rundt i biblioteket en dag :) Jeg har et hav av ting jeg heller skulle gjort enn jobben nÅ...Men sÅ er jeg bare i uke 23... :)

Skrevet

akk, skulle gjerne ha hatt energi til alt det der ja. Drømme. Er jeg heldig greier jeg å ta en dusj og lage noe mat i løpet av en dag. Og strikke da, det går :) Føler at alt henger over meg og at i løpet av en uke greier jeg å gjøre det som burde ta 4 timer. Gleder meg tll tørketrommelen kommer i hus!

Skrevet

Det er i grunn et luksusproblem jeg har. Skulle gjerne ha jobbet 100 %, men det går ikke på grunn av kraftige kynnere og en stor og tung kropp. Skulle gjerne ha gått lange turer i det flotte været, hatt 3-åringen hjemme fra barnehage, bakt, gå på kaffe osv. Tanken er jo at jeg skal ta det med ro når jeg ikke jobber....

Skal ta med en tur på biblioteket og låne noen gode bøker. Det var et godt tips!

Skrevet

Lese babybøker og legge urealistiske planer om hvordan første tiden med lille skal bli. Jeg planlegger å få en som er våken og blid om dagen og sover om natta :)

Har begynt permisjon nå, og må få meg en hobby :)

Skrevet

Jeg jobbet 50% de siste 3-4 ukene før permen startet. Jeg jobbet halve dager i stedet for å ha fridager. Var veldig plaget med bekkenet og det var vanskelig å sitte en full dag på kontoret, derfor halve dager. Dagene fløy! Var på jobb fra 08- ca 1130, spiste lunsj der, hadde kanskje en ærend i byen på vei hjem. Innom huset til pappan min og tok meg en lur før jeg hentet sønnen min på 5 i 15 tiden. Alt gikk i ett he he! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...