Gå til innhold

Har dere prøvd de nye rema 1000 bleiene? Tips:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var skeptiske men prøvde dem bare for å ha prøvd alt liksom, og det var rene halleluja opplevelsen. Anbefales på det sterkeste. Myke, og med bedre oppsugingsevne enn noe annet. Før hadde vi en sort bleier til natt og en til dag, men nå er det bare de som gjelder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker også disse, veldig fornøyd :-)

Skrevet

Landlord bleiene hos Rema var så som så. Da var Coop sine bedre. Men etter de la om fra Landlord til sitt eget Rema1000 merke ble Rema sine betraktelig mye bedre enn Coop sine igjen. Veldig positivt overrasket. :)

Skrevet

Vi har gått fra Coop til Rema bleiene :) Da slipper vi kjøre så himla langt for å kjøpe bleier :P Har noen pakker Coop bleier i skapet, så bruker disse på natta. Rema bleiene er jo mykere så tenkte det var best om trollet bruker disse om dagen, siden han er mye på farten om dagen :P

Super fornøyd med Rema bleiene vi også!! :)

Skrevet

Noen som har prøvd de til nyfødte ? fra 4 kilo ?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvilke størrelser snakker vi om?

Skrevet

Har sett at det skrytes av disse bleiene, og ville gjerne brukt dem siden de sikkert er mye billigere enn Libero :) Men snuppa her bruker Up&Go, så jeg ville gjerne hatt trusebleier... Finnes de som det også? Vår lokale Rema1000 hadde ikke det nemlig, men mulig de ikke har fullsortiment.

Skrevet

Jeg tror ikke de har trusebleier.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har bare funnet trusebleier i billigmerke hos Meny, men jeg klarte bare ikke å innbille meg at de var like bra som Libero/Pampers sine.

Etter hvert fant jeg ut at jeg like gjerne kunne lære lillen å ligge rolig mens jeg skiftet bleie, så jeg kunne holde meg til de gode gamle vanlige bleiene, som jo tross alt, synes jeg, er tørrere og billigere. Bruker Baby dry fra Pampers natt som dag jeg nå.

Skrevet

Har akkurat switchet fra Libero 2 til Rema 3 og er kjempefornøyd!

Skrevet

Grunnen til at vi bruker trusebleier er ikke egentlig at hun ikke ligger rolig på stellebordet. Men jeg synes det er så mye enklere å bare dra på en trusebleie ;) Også er hun litt rund og god, og da synes jeg trusebleiene virker mer behagelige rundt magen...

Trusebleiene fra First Price har vi prøvd; de funket supert! Men snuppa fikk rødt utslett, og jeg tror det var av bleiene... Så de tør vi ikke bruke mer.

Skrevet

Ja, og vi er veldig fornøyd! Har gjennom alle år og 3 barn stort sett brukt Pampers, men da jeg så disse til 26 kr, så tenkte jeg at det måtte prøves. Og det har vi ikke angret på!

Det har ikke vært noen gjennomtissinger om natta etter vi byttet =)

Skrevet

Rema har trusebleier ja, mummi tror jeg de heter, men ikke alle som har det nei,.. har akkurat kjøpt og er så langt veldig fornøyd.. de er litt store i størrelsen, men... :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Mummibleiene er vel finske, og ikke egentlig billige?

Skrevet

Mummibleiene er vel finske, og ikke egentlig billige?

Og ikke minst er de av merket Mummi, og ikke av merket Rema 1000, selv om de selges i butikken Rema 1000.

Skrevet

Ok, beklager mitt feilplasserte tips, men de er ihvertfall mye rimeligere enn de andre trusebleiene... Og jeg savnet også trusealternativ til billigbleiene...

Skrevet

Ok, beklager mitt feilplasserte tips, men de er ihvertfall mye rimeligere enn de andre trusebleiene... Og jeg savnet også trusealternativ til billigbleiene...

Jeg tar imot tipset jeg! Får finne en større Rema, og se om de har de der hvis de er billigere enn Libero. Verdt et forsøk :)

Skrevet

Et lite tips tatt litt ut av tema :P

Vanlige bleier er jo myye lettere enn trusebleier, trenger jo ikke ta av alle klærna, noe som er supert når man har litt større barn og er på farten! :D Da kan jo barnet stå mens man tar på bleien :)

Vi er også veldig fornøyd med rema1000 bleiene! :D

Skrevet

Hvordan er de i forhold til Pampers da? Jeg syns alle de billigbleiene er mye stivere og tykkere enn pampers, men har ikke prøvd Rema.

Liker heller ikke Libero, de er for tykke og harde...

Skrevet

Rema sine er litt tykke, men syns allikavell de er veldig myke. Vi er superfornøyd! :)

Skrevet

Elsker alle billigbleier :D Rema, Kiwi og Coop :)

Skrevet

De er veldig myke og tynnere enn de på coop. Vi elsker dem.

Skrevet

Jeg synes rema sine passer helt perfekt på min unge. De er tynne og myke og har en finn pass farsong. Prøvde og first price sine nå, men synes de er altfor stive. han min er veldig smal over rompe og stive bleier er vanskelig å få til å sitte riktig så det blir tett, må skifte når han står da siden han ikke ligger stille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...