Gå til innhold

Nettstudier i 1 år, eller trening 1 år??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du valgt?

Snakk om nettstudier hvor jeg må vie en del av fritiden min i ca 1 år. Dette gjør at det blir lite/ingen tid til andre ting slik som trening.

Samtidig har jeg veldig lyst til å begynne å trene aktivt for å stramme opp kroppen. Jeg må derfor velge da jeg ikke har tid eller mulighet til begge deler.

Hva ville du valgt og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette studiet noe du trenger ift videre jobb/utdannelse altså noe "viktig" så hadde jeg kanskje prioritert det.

Hvis det ikke er det så kanskje jeg hadde satset på trening, hehe.Studiet kan du vel ta siden også, mens det kanskje kan være deilig å komme i form nå!

 

Hilsen student, snart tobarnsmor som ikke trener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg jillian michaels sine trenings dvd-er. Da får du tid til begge deler, og kan love deg god helse og gode resultater! Jeg hadde ikke trent på 10 år da jeg begynte med de, etter 6 mnd hadde jeg sixpack og stramme armer og lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på trening til privat bruk eller for studie?

 

Man kan vel gjøre begge deler med mindre du skal være med i OL og hvor mange timer har du tenkt å trene pr dag?

8 timer??

 

Skjønte ikke helt det jeg, men ser at andre gjør det så du får ta rådet dems. Har barn jeg også, men får da tid til jobb, barn også klarer jeg å presse inn trening i mellom timeplanen. Skal ikke akkurat ha fotomodell kropp, men for da stramme opp litt her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på trening til privat bruk eller for studie?

 

Man kan vel gjøre begge deler med mindre du skal være med i OL og hvor mange timer har du tenkt å trene pr dag?

8 timer??

 

Skjønte ikke helt det jeg, men ser at andre gjør det så du får ta rådet dems. Har barn jeg også, men får da tid til jobb, barn også klarer jeg å presse inn trening i mellom timeplanen. Skal ikke akkurat ha fotomodell kropp, men for da stramme opp litt her og der...

Tror HI mener at dette skal gjøres i tillegg til full jobb og familieliv. Da må hun kanskje velge mellom videreutdanning i fritiden eller trening.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på trening til privat bruk eller for studie?

 

Man kan vel gjøre begge deler med mindre du skal være med i OL og hvor mange timer har du tenkt å trene pr dag?

8 timer??

 

Skjønte ikke helt det jeg, men ser at andre gjør det så du får ta rådet dems. Har barn jeg også, men får da tid til jobb, barn også klarer jeg å presse inn trening i mellom timeplanen. Skal ikke akkurat ha fotomodell kropp, men for da stramme opp litt her og der...

Tror HI mener at dette skal gjøres i tillegg til full jobb og familieliv. Da må hun kanskje velge mellom videreutdanning i fritiden eller trening.

Men er det da ikke teit å legge bort studie pga trening fordi man ønsker seg stram kropp?

Da er det jo bedre å satse på studie???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lykkeliggift_

Tenker du på trening til privat bruk eller for studie?

 

Man kan vel gjøre begge deler med mindre du skal være med i OL og hvor mange timer har du tenkt å trene pr dag?

8 timer??

 

Skjønte ikke helt det jeg, men ser at andre gjør det så du får ta rådet dems. Har barn jeg også, men får da tid til jobb, barn også klarer jeg å presse inn trening i mellom timeplanen. Skal ikke akkurat ha fotomodell kropp, men for da stramme opp litt her og der...

Tror HI mener at dette skal gjøres i tillegg til full jobb og familieliv. Da må hun kanskje velge mellom videreutdanning i fritiden eller trening.

Men er det da ikke teit å legge bort studie pga trening fordi man ønsker seg stram kropp?

Da er det jo bedre å satse på studie???

 

Dessverre har utseende blitt mer og mer betydningsfull her i landet. Bare her på forumet er så mange redde for at mannfolk forlater dem hvis de forfaller litt kroppsmessig. Det er mye bedre å få bedre betalt og mer interessant jobb, enn å se ut som fotomodell. Synes nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror HI bare tuller. Kan da ikke være seriøs ment å prioritere trening fremfor studie.

Da kan jo HI studere først, få seg en bra betalt jobb og deretter tar plastisk kilurg hvis utseendet er viktig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler. Man kan stå opp klokka 0500 et par dager og få unne treninga FØR jobb. Man kan jogge/sykle til/fra jobb et par dager iuka, eller man kan satse på korte, intensive Økter hver kveld fØr leggetid/morgen fØr resten står opp.

 

Trenign får man ALLTID tid til, om man VIL:.Jag hadde for tre.fire år siden en baby på 8 mndr, ei jente på 4,5, 100% jobb, tok opp fag tilsvarnede 50% studium og trente 6 gang i uka. Det var selvstudium, men ei helg i måneden undrvisning. Og mannen jobber skift, så 2-3 ettermiddager/kvelder var jeg alene med barn og alt av mØter ol,- samt at jeg begynner 0700 på jobb,- så ikke mye mulighet til trening fØr den tid heller.

 

Men is tarten må man planlegge og bruke tid på og få TID til trening,- sånn er det bare. Så blir det vane,- og man Må lære seg at litt er bede enn ingenting,- og trenings-DVDer er undervurdert..NEI, man blir ikke verdensmester i fitness om man har den stående i hylla,- ei heller om man bare daffer gjennom. Men gir man alt og presser seg til de tyngste utgavene av Øvelsene etterhvert,- så får man bra trening av mange av disse videoene...Tar fra 20 min til 60 min, alt etter hva du velger.

 

Man kan hvis man vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...