Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Dette er ikke bare min ex, det er exmannen min og pappa til mine barn. Det er 8! år siden det har blitt slutt, så det er veldig lenge siden. OG vi har hatt perioder hvor vi har vært skikkelig uvenner. Men nå , siste året har vi det bra, samarbeid fungerer kjempe bra og vi er er gode venner. Vi har vært ganske mye sammen, sist helg så sto vi på ski sammen, han og jeg og barna. Og jeg hadde aldri trodd at den mannen som jeg hatet så intenst da han forlot meg, at jeg vil få følelser til han igjen. Jeg har på en måte kjæreste, har blitt sammen for noen måneder siden, men merker godt at kjemien ikke er der. Har virkelig prøvd å gi dette tid, men jeg blir ikke forelsket. Og mannen min vet om han. Mannen min er snill, høflig mot meg, men ikke noe mer enn det. Han aner ikke at jeg føler det sånn for han, viser jo ingenting overfor han. Jeg tror at for han er det helt lukket, at vi er på en måte ferdig med hverandre og at han er bare glad at vi samarbeider bra ang. barna og ikke krangler mer. Men jeg merker at jeg savner han. Tenker også spesielt på barna, hvor fint det hadde vært for dem. Jeg tør ikke å si noe til han heller. Vil ikke presse han til noe som helst. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det for at han skal få følelser for meg igjen. Jeg vet at dette er nesten håpløs situasjon, men jeg får han ikke ut av tankene mine. Er det noen jenter som har noen tips til meg ? Eller noen som har opplevd det samme?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Jeg synes egentlig du bare burde fortelle hva du føler. Tror det er eneste mulighet til å finne ut hva han tenker om det. Det kan jo ende med at du blir skuffet, men kanskje bedre å vite enn ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Jeg vet, men jeg tør ikke. Det er så lenge siden det har blitt slutt, at det er nesten merkelig hvis det hadde blitt oss to igjen.. Håper på et mirakel at han på en eller måte skjønner det eller føler det samme. Noe som han tydeligvis ikke gjør .. Men takk for svar :-) Hilsen HI
Hønemor30 Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Først bør du avslutte det forholdet du er, men som det mangler følelser i, så kan du fortelle din eksmann hva du føler og tenker. Jeg tror jeg ville tilbrakt litt mer tid sammen før jeg slapp "bomba", ta initiativ til å gjøre ting sammen, og etterhvert kanskje litt sånn tilfeldig foreslå å gjøre noe bare dere to. Da ser du jo hva han sier. Evn kan du jo feks be han til dere en helg barna er hos deg, lage noe god mat også kan du benytte muligheten til å prate etter at barna er lagt?? Jeg vet ikke altså, jeg bare synser ;P MEN, lykke til da
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Det værste ekser vet, er at dama har en ny kjæreste dinglende Gjør det slutt med kjæresten, og finn på mer i helgene med din eks. Så ser du snart hvor du har han. Mvh en mann
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Jeg og eksen fant tilbake til hverandre etter 2 år. Vi hadde kranglet mye, og jeg trodde jeg hatet han. Er ikke langt mellom å elske og hate gitt.. Hadde aldri trodd vi skulle bli sammen igjen, vi hadde begge nye partnere. Våknet en dag og innså at vi hadde noe uoppgjort. Jeg tenkte fortsatt på han, mer en jeg hadde innrømmet for meg selv. Sendte mld og fortalte alt jeg følte, en mnd etterpå hadde han fått tenkt seg om, vi var begge single igjen og dro på date. Siden det har vi vært uadskillige, sterkere en noen gang. Vi hadde ett barn før bruddet, nå har vi tre og er mer forelsket en noen gang (6 år etter vi ble sammen igjen) Så mitt heteste tips er å fortelle det! Si det som det er! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå