Gå til innhold

Hjelp!!!! Noen som har hørt om Gullivers Travel Associates ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mor og far har reist på tur alene for første gang, og allerede første dagen på Tenerife har de betalt 38000 til et reiseselskap som heter

Gullivers Travel Associates for å få tilgang til masse rimelige hoteller . Jeg har prøvd å google litt etter andres erfaringer men finner ikke noe. noen som har hørt om de? Føler dette er noe lureri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de har blitt lurt. Disse hotelklubbene bytter hurtig navn og sjefer, men de har vært i gang i årevis. Samme mennesker som står bak timeshare. Tv2 hjelper deg tok dette opp for noen år siden, husker jeg, og jeg vet flere eldre som har blitt lurt. De går faktisk veldig hardt ut når de møter nordmenn, fordi vi er kjent som de mest godtroende i verden, noe jeg mistenker at stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindel i syden - Forbrukerportalen

 

Du har googlet feil ord bare. Ferie-klubb, heter det. Det advares kraftig mot dem.

 

Har du betalt med kredittkort, ta umiddelbart kontakt med banken din og be banken tilbakeføre beløpet i henhold til kredittkjøpsloven. Regn med ubehagelige inkassovarsler og trusselbrev, men ha is i magen. Forbrukerrådet kjenner ikke til at noen nordmenn er saksøkt av ferieklubbsvindlere. økokrim arbeider også med tilsvarende problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...