Gå til innhold

Takk for meg....


Celcius73

Anbefalte innlegg

Den lille spiren vår ville ikke mer :(

 

I går mistet jeg i en SA, var i uke 9+5...

 

Føler meg bare tom....har vært urolig og bekymret hele veien i dette svangerskapet pga blødninger, men fikk hele tiden til svar at det ikke var graviditeten. Vi fikk se ett fint embryo med bankende hjerte forrige uke....så det er plutselig bare over, på ett blunk!

 

Så da vil jeg bare si takk for meg og ønsker dere alle lykke til videre med ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( åhh nei.. trøste klem til deg! håper du har folk rundt deg som gir deg en god støtte opp i denne vanskelige tiden! Og ta den tid du trenger, sørg, snakk om dette med venner og familie og vær god mot deg selv! Og så håper jeg at du med tiden kommer tilbake hit igjen med en ny liten frisk og levende baby i magen!

 

Men aller først, Stor Klem til deg! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lei meg på dine vegne:( vet så alt for godt hva du går gjennom og den følelsen man sitte med etterpå er nesten ubeskrivelig :(

Husk det er lov å sørge og ta litt ekstra godt vare på seg selv.... det er rart hva en uke eller to i fred og ro kan gjøre for kropp og sjel etter noe slikt :)

Håper også vi ser deg igjen om ikke så lenge....

god klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, frk. Håpefull :)

 

Mot alle odds så har nurket det bare bra, på tross av denne blødningen - Helt utrolig!

 

Var så sikker på at alt var over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, skulle til å spørre, "er du nå sikker på at det er over da?" for jeg følte absolutt graviditet på deg. Så herlig:) håpper dufår et bedre og mer belymringsfritt svangerskap fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersol: Er du synsk? :P

 

Ja, nei jeg var 100% sikker på at det var over.

 

Blir heldigvis fulgt godt opp på dette,, og heldigvis har blødningen stoppet opp :) lurer på om det kan ha væet en cyste som har ligget ved eggstokkene eller livmora...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom det samme... hadde en styrtblødning og ble sendt til sykehuset fordi de trodde det var SA... igjen... Begynte å faste og de forberedte meg på utskrapning... Tok UL og en sprell levende krabat hoppet rundt i livmoren min! Men... jeg har foranliggende morkake som blør bare jeg trigger den... Så har vært sengeliggende i to uker nå.... Sterke småtroll! Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersol: Er du synsk? :P

 

Ja, nei jeg var 100% sikker på at det var over.

 

Blir heldigvis fulgt godt opp på dette,, og heldigvis har blødningen stoppet opp :) lurer på om det kan ha væet en cyste som har ligget ved eggstokkene eller livmora...hmm...

 

Hei :)

Så glad jeg ble nå at alt er bra :) Jeg hadde selv en skikkelig styrt blødning nå i går og var hos legen og ble sendt rett inn på sykehuset. Det viste seg at jeg har 2 polypper/cycter på livmoren som mest sannsynlig forårsaker blødninger, har gått med svake blødninger helt fra uke 6, men den i går var skikkelig styrt blødning og legen min trodde det var en pågående spontanabort og sendte meg derfor rett inn. Viste seg at lille "piraten" som de kaller han/hun er helt vill og full av liv, og de mente at det overhode ikke var noen "truende" abort heller, men disse cyctene/polyppene som forårsaket dette.

 

Masse lykke til videre til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ays73: Så godt at alt stod bra til med piraten din! :)

 

Masse lykke til videre med deg også <3

 

Jeg fjernet en polypp i uke 7 som de mente var årsaken til mine blødninger, men de fortsatte jo, og så kom den styrtblødningen.... Nå kan det se ut til at det har stoppet om, men føler meg ikke trygg enda... Skal til kontroll om 4 uker, da de kunne se en blodansamling som enten var den jeg blødde fra eller kanskje kommer til å blø ifra?

 

Håper virkelig jeg kan begynne å senke skuldrene nå fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra med dere. håoer og at min lille engel vil sitte<3<3<3 frykter jo alltid det værste. men det blir vel en happy ending:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille spiren vår ville ikke mer :(

 

I går mistet jeg i en SA, var i uke 9+5...

 

Føler meg bare tom....har vært urolig og bekymret hele veien i dette svangerskapet pga blødninger, men fikk hele tiden til svar at det ikke var graviditeten. Vi fikk se ett fint embryo med bankende hjerte forrige uke....så det er plutselig bare over, på ett blunk!

 

Så da vil jeg bare si takk for meg og ønsker dere alle lykke til videre med ventetiden.

 

Stor trøsteklem til deg. Mistet i november,var da 11 uker men den hadde gitt opp i uke 9. Ubeskrivelig tomt og vondt i sjelen etterpå. Nå fikk jeg positiv test igjen i forgårs og er livredd men kjempeglad :) håper det går den veien for deg også. Viktig å ta seg tid og lov til å sørge-det var jo babyen din. masse lykke til videre, og også til dere andre som har blødninger. Håper spirene klorer seg fast:)

 

God lørdag til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...