Gå til innhold

Noken med erfaring med svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva symptom fikk du? Korleis skjønte du at det var svangerskapsforgiftning? Kan det dukke opp plutseleg, eller kjem det over tid? Har ein symptoma heile tida, eller kjem dei og går?

Alt var bra på forrige konrtroll, for 2 veker sidan. Normal urin og blodtrykk.

Eg har i periodar etter det vore kvalm og av og til får eg skrekkeleg vondt oppunder ribbeinsbuen. Ser i "svangerskapsboken" som eg har fått på helsestasjonen, at dette kan vere teikn på svangerskapsforgiftning.

Men, eg er i tvil sidan det kjem og går litt. I dag (og i går) har eg vore generelt uvel, skikkeleg tungpusta blir eg og til tider, utan serleg grunn(kan kome plutseleg om eg sit og ser på tv f.eks.).

Smerta og kvalma kjem (truleg) ikkje av at babyen sparkar oppover, for det kan kome når han søve/er roleg, eller sparkar i andre retningar.

Fare for svangerskapsforgiftning, eller berre vanlege gravidplager? Hadde det ikkje sånn med 1.mann(er 2.gangs no). Er forresten 35+4 no.

Likar ikkje å kontakte helsevesenet utan å føle at eg har god grunn, så tenkte å spørre på nett, i håp om svar på kva dette kan vere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden og spør, Skader absolutt ikke å spøøre, Hvis de mener det er grunn tild et, blir du bedt om å komme inn til en sjekk.

Jeg har hatt svangerskapsforgiftning 3 ganger, men ikke hatt dårlige leverprøver heldigvis. Hos meg var det høyt BT som var hovedsymptomet, men jeg hadde aldri pannehodepine. Jeg blir generelt "rastløs" i kroppen når BT stiger og får rask puls og pust. Får også lett tremor og prikking i spesielt fingre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...