Gå til innhold

Er dette virkelig vanlig? ang slanking


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vekten viser at jeg har gått ned

klæren sitter løsere på

folk komentere at jeg har tatt av

 

Men, jeg ser det ikke selv, snarere jeg føler meg større enn noen gang. Venninen min mente at dette av helt normalt og at det kan gå flere månder før jeg "ser" mitt egent vekttap. Er det noen i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vekta går ofte fortare ned enn synet/hovudet klarar å "reagere". Bruk målband å mål div omkretsar, då ser du lettare resultatet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte

Noen sier jeg er i ferd med å forsvinne, men jeg ser ikke det i det hele tatt. Har tatt av 12 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser ikke gresset gro heller, men det vokser jammen! Og det samme gjelder slanking. Man ser seg i speilet flere ganger hver dag,- så selvsagt SER man ikke forandring. Ta et bilde nå (om du trenger og gå ned mer, og SKAL gå ned mer) også tar du bilde i samme undertøy, samme positur når du merker klær viser enda mer forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned litt over 20 kilo og jeg ser bare at jeg er feit når jeg ser meg i speilet. Ser ikke at jeg har blitt slankere eller at jeg ser bedre ut. Jeg tenker jo slik; hvordan så jeg egentlig ut? Og jeg er glad for at jeg egentlig ikke visste hvordan jeg så ut når jeg var 100kilo.

 

Jeg har ca 10 kilo igjen og lurer på hvordan jeg ser på meg selv da.

Da veier jeg ca 70 kilo er og 168,5 cm, så det blir ingen sylfide av meg da heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke lett å se nei, men når jeg ser i speilet og ser bilder av meg høygravid er det tydelig at 25 kg nesten er borte ;) vil tro enkleste måten å se det selv på er å ta på deg klær som var trange før. ;) da får du bevis på at du har blitt slankere :) og samtidig et liten vekker., det er jo ikke bra å ikke se det selv, for når du endelig ser det da, kan det ha gått for langt.. vekta og klærne burde være nok bekreftelse. så kommer synet etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...