Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Jeg vil bytte til helsestasjonen i nabokommunen. Er det mulig?
Tøssa Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 man sogner vel til bestemte helsestasjoner etter hva jeg har skjønt, iallefall ble jeg automatisk overført til ny da jeg flyttet til ny "sone". Men er jo bare å gå rett til kilden å spørre
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Hvis du flytter til ny kommune så er det vanlig å bytte men hvis ikke det er flytting så kanksje de lurer på hvorfor du ønsker å bytte??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Jeg fikk byttet fra en bydel til en annen selv om jeg ikke flyttet. Dette var i Oslo. Da jeg forhørte meg sa de at det i utgangspunktet ikke var noe problem, men det fordret at den stasjonen jeg ville til hadde kapasitet til å ta inn ekstra "kunder". Og så måtte jeg oppgi grunn. Min grunn var at det var veldig kronglete for meg å komme meg til den helsestasjonen jeg sognet til. Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå