Gå til innhold

Setter seg opp i halvsøvne..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vår på 16 måneder setter seg ofte opp i halvsøvne om natten.. 90 % av gangene vi må inn til henne er det pga dette..

 

Noen som har barn som gjør det samme?

Noen tips til hvordan vi kan få henne til å slutte med det.. Virker som en veldig unødvendig grunn for å våkne - for hun våkner jo selvfølgelig ordentlig hvis vi ikke går inn og legger henne ned igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjorde hun ofte. Gikk bare inn å ga henne smokken og strøk på henne. Da la hun seg ned og sov videre. Hun gjør det innimellom fremdeles, men ikke så ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...