Gå til innhold

hun kaster opp slim!:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 2 år som har hatt feber noen dager og hoste. Hun kaster opp slim, helt blankt og faren hennes gav henne bisolvon ikveld(etter jeg hadde gitt 2 typer astma medisin....) tror dere at det kan bli for mye medisin?:S

 

Hun har i tillegg fått paracet(fra 4 mnd og til 18 står det på eska)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jenta mi også gjort. Hun er også 2 år.

Tror rett og slett det blir for me slim/snørr. De klarer jo ikke å snyte seg, så mye av det havner i magen/spiserøret.

Det er dritekkelt, men tror ikke det er noe farlig.

Astmamedisin kan gi kronisk tørrhoste så husk å gi henne drikke etterpå!

Jenta mi har en sånn tutekopp som ikke kan lekke i senga, dakan hun drikke vann når hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) ja, prøver å få henne til å drikke etter atsmamedisin, men ikke alltid like lett...hun har så dårlig matlyst nå at selv ikke juice er godkjent:S Har en tutkopp stående ved siden av senga som hun kan drikke av når hun vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husfrua

Har selv et barn med astma,og det er samme regla hver gang hun er forkjølet. Kaster opp masse slim. Helt normalt i følge astmalegen på barnelegesenteret. Altså hos alle små barn. Men er jo ikke akkurat hyggelig da. Husk å skylle munnen etter å ha gitt Flutide om du gir det da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare si det serru, for ei jeg kjenner sleit så fælt med hoste og gikk til legen. Fikk da spm om hun drakk vann etter astmamedisin og det gjorde hun ikke.

Da opplyste han henne om dette med kronisk hoste, hun hadde ikke hørt noe om det. Og da var det jo for seint.

 

Men tilbake til ungen...

Unngikk melkeproduker når jenta mi var sånn, det lager mer slim.

Det er jo nærmest umulig å få i dem noe når de er syke, her var det fritt frem med pinneis... Følte at det gjorde henne bedre. Sånn saftis da selvfølgelig.

 

Igjen, det er jo superekkelt når de spyr slim.

De får jo nesten ikke ouste og bli redde. Får bare holde, tørke og trøste.

 

Lykke til og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okei, det ser jo bare så grusomt ut:(

ja vi er flinke å skylle munnen;)

men det blir ikke for mye med flutide, bricanyl, bisolvon og paracet??:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husfrua

Tror ikke det er et problem så lenge du følger doseringene og medisinskjema. Jeg tar ofte snuppa med i en varm dusj også jeg. Dampen hjelper veldig godt. Også har vi en liten luftfukter på rommet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...