nonstop79 Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Ble dårlig på lørdag, det kom ut i begge ender.. samtidig.. men det ble stort sett med den dagen.. bortsett fra at eg fremdeles er fryktelig uggen..kvalm.. og sliter med å få i meg mat.. syns det er rart siden ingenting kommer ut igjen.. ka kan det være for? og nei.. ingen sjangse for at eg e gravid..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Hadde omgangssyken for noen uker siden og det var en nær-døden-opplevelse. Fikk den, som deg, på en lørdag og kvalmen satt i til onsdag / torsdag. Det var dryge greier....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Ikke veldig uvanlig at omgangssyke varer 1uke. Jeg har selv hatt noen runder som har gjort at jeg har tatt test for å sjekke om jeg var gravid, men det var bare omgangssyken.
Lammelåret Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Sikkert sykdom som sitter igjen. Kvalmen kan også skyldes at du har for lite næring i kroppen. Fortsatt god bedring!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Det er en stor påkjenning for kroppen, og du må huske på at du har mistet masse næring og brukt mye krefter når kroppen tømmer seg fullstendig. Kroppen trenger tid for å komme seg igjen, og derfor vil du føle deg uggen en stund etterpå. Hold deg i ro. Drikk eplemost med farris, det var rådet vi fikk. Masse mineraler i farris, og energi i eplemost. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Energidrikker, av visse typer er supert. Den gode, gamle XL1 drikken bl.a er super. Inneholder en mineral og salt/sukkerblanding man gir til kolerarammede i u-land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå