Gå til innhold

Noen som vet hvor lenge en må jobbe samenhengende for og få penger om man er sjuk ein dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nettop begynt i ny jobb :) er 3 veka mi no denne veka :) og eg er da snart 8 veker på veg...(sjefen min veit om svangerskapet) eg i fin form og slikt men om de skulle oppstå en dag der eg er sjuk so lure eg på om eg får lønn den dagen?? kor lenge må en ha jobba for og få sjukepenger?? noken som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettop begynt i ny jobb :) er 3 veka mi no denne veka :) og eg er da snart 8 veker på veg...(sjefen min veit om svangerskapet) eg i fin form og slikt men om de skulle oppstå en dag der eg er sjuk so lure eg på om eg får lønn den dagen?? kor lenge må en ha jobba for og få sjukepenger?? noken som veit?

du må ha jobbet i 4 uker sammenhengende, dette visste ikke jeg da jeg ble sykemeldt etter 2 uker og jeg fikk derfor ingen utbetaling for den tiden jeg var sykemeldt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var slik at man må få sykemelding fra lege da for å få sykepenger, man får ikke ta ut egenmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men sykemelding får en vel om en er sjuk over lenger tid... men om en er sjuk en dag inni mellom so treng ein ikkje sjukmelding. da går de vel på egenmelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...