Gå til innhold

stonz

Gjest lillemor og lillefrøken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjekt å ha til ettåringene eller bør man heller kjøpe utesko? (min jente er 14 mnd og går ikke enda)

Hvilken størrelse er greit å ha for en ettåring? Large? Må være plass til 1-2 par ullsokker, eller sånn fôr inni. Greit å ha en størrelse som varer en stund til den prisen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville kjøpt L til henne, ja, men L er ganske store. Jeg har ikke prøvd M, bare S og L. Godt mulig M passer fint nå, men om du vil ha dem en stund, ville jeg kjøpt L, og så bare tenkt at det var greit at de er litt store i starten.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Kjøpte stonz til junior i høst. Ble anbefalt å kjøpe str L siden han ikke gikk enda og fordi de da holder et stund lenger. Når det kommer fór oppi i tillegg så blir de litt mindre, husk det.

Det står at det skal være til 2,5 år, men tror ikke de rekker så lenge her i alle fall ;) Nå er han 13 mnd og de passer bra :)

Endret av Mentha & Junior
Skrevet

Hva har skjedd med stonz.no? Og hvilken str burde jeg kjøpe til en normalt stor gutt på 1 år?

Skrevet

Når jeg gikk inn på www.stonz.no ble jeg videresendt til stonzwear.com sin "norske" side. Eller var bare prisen som sto på norsk.

Bestilte nettopp ett par stonz i str L til min ettåring! Var tilbud så ca 180 kr, så dette var jo nesten rimelig :) Måtte bli uten linerz ettersom det da ville passert den magiske toll-grensen som vi ønsket å slippe unna. Får bruke ullsokker istede.

Skrevet

Du slipper toll når du handler direkte fra den canadiske siden.

Nesten halv pris!

Og de sender det som gave.....

Skrevet

Du slipper toll når du handler direkte fra den canadiske siden.

Nesten halv pris!

Og de sender det som gave.....

Vel, hvis man er heldig så slipper man unna... men absolutt ingen garanti! Ville ikke tatt sjansen.

Tollvesenet har dessuten blitt mye strengere siste tiden, bl.a. der vi bestiller linser har sendt ut brev om at tollvesenet har endret på div regler så de ikke får sende flere leveranser på bestillingen for å unngå toll slik de gjorde før (er fra sverige). Tror de generelt har strammet inn.

Skrevet

Jeg kjøpte stonz når gutten skulle begynne i barnehagen i høst og synes ikke de var verdt prisen. Ble hull på tuppen etter bare 1 uke og de hang dårlig på foten selv om de ble stramma godt både oppe og nede. Og ikke holdt de tett i våt snø, så alt i alt, han måtte likevel ha sko itillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...