Gå til innhold

Jente i magen, hva er sjansen for at de har sett feil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Friker med tanken på at de kan ha sett feil å så kommer det en gutt til når jeg har vendt meg til tanken på ei lita jente...

 

Jeg blir selvfølgelig glad for en gutt til, men jenta er så etterlengtet etter guttene og nå så de jentestrekene på ul, ingen tut.

 

Hva er sjansen for at de har sett feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten sjanse. Men ettersom dette er så viktig for deg at du "friker" ved tanken på en gutt, så bør du kanskje for din mentale helses del bestille en 3D ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samne innimellom, men er komnet til at enten så blir det jente, eller så blir det en gutt med mye rosa klær. Samme kan det være, egentlig. Baby er baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, har vært der selv ;) Vi hadde uansett tenkt å ta 3D UL privat rundt uke 27 bare for å prøve det en gang og vi nå skulle ha siste barnet, og da var det ekstra greit å få en bekreftelse til på kjønn. Klarte ikke helt å slå meg til ro med det de så på ordinær UL, men det hadde nok mest med at det var ens om var til opplæring som først tok UL, og hun sa gutt...! Men det ble jente altså. Tror det er sjeldent de sier feil egentlig, men jeg kan anbefale deg en ekstra UL privat for sjelefredens skyld. Joda, baby er baby og barnet er like velkomment uansett, men når man har mange av samme kjønn og får vite det motsatte så blir det likevel noe litt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...