Gå til innhold

Gi meg styrke! Sykt barn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har snart toåring med feber, hoste og halsvondt på fjerde døgnet. Hun vil ikke ha noe i munnen, og jeg mistenker at det kommer noen tenner også. Slever sånn. Hun har spist en kjeks og en halv loffskive siden fredag, våkner etter max en time pga sår hals og hoste og er våken 1-2 timer før hun sovner av utmattelse igjen. Sånn går natten.

 

Fikk antibiotika hos legen idag, men hun må holdes fast og tvinges til å ta den. (Mikstur). Paracet stikkpiller er heller ikke noe gøy - hun vrir seg og hylskriker så jeg er redd naboen må få vonde tanker om hva vi driver med. Paracet mikstur, men samme greia - må holdes fast og tvingest inn.

 

 

åååååååååååååååååååååååååå.... I tillegg har jeg en ekstremt viktig eksamen om en uke, og leseinnspurten går til skogen. Mannen min har ekstrem travel uke på jobb, han var hjemme idag men kan neppe være hjemme mange dager.....

 

Utslitt! utblåsning...........................

 

Gode råd for små barn med sår hals som ikke får sove.... noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbroken

Hjelpes.....

 

kun 4 dager, og du er helt på felgen?

 

Lykke til i fremtiden, sier jeg bare.

 

Så hyggelig du er da, og anonym og greier! Skikkelig empatisk altså!

 

Fire dager med så syk toåring er mer enn nok til å bli både sliten og lei seg - det er jo så vondt når våre små har vondt og vi ikke klarer å hjelpe dem!

 

Sender deg litt varme tanker og håper sykdommen gir seg snart! Lykke til med eksamen, det går nok bra til tross for litt dårlig tid til foreberedelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...