Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Nei, satt ikke inn fødselsannonse noen av gangene (to barn).
*LP* Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Vi hadde heller ikke bilde i avisen, har ikke bilder på Facebook osv.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Nope, ingen annonser på noen av de to vi har fått
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Ja, vi satte inn annonse. Hyggelig det da, fin måte å spre nyheten på.
Dini Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Ja, jeg gjorde det.Jeg har alltids syntes det er en flott måte å annonsere på =) Mange folk jeg kjenner har ikke facebook og er ikke så mye på nett at det "holdt" for min del å spre på nett.Så jeg gledet meg masse til det kom i avisa =)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Vi satt inn i avisen og jeg er veldig glad for det! Vi har ingen bilder av oss tre når hun er så liten, så heldigvis bestilte jeg det på fotopapir i tillegg!
Zana123 Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Vi pratet om å gjøre det, men fikk aldri ut fingeren. Nå er gutten straks 7 mnd og jeg tror de som trenger å vite at vi har fått barn vet det alt...
Maybeline Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 nei vi gjorde ikke det. Det var en fotograf på sykehuset som tok bilde av alle nyfødte og legger bildet i avisen, tidspunkt for fødsel og navn å foreldre. Følte da at vi ikke trengte sette inn en egen annonse. Denne var jo gratis!
Dini Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 nei vi gjorde ikke det. Det var en fotograf på sykehuset som tok bilde av alle nyfødte og legger bildet i avisen, tidspunkt for fødsel og navn å foreldre. Følte da at vi ikke trengte sette inn en egen annonse. Denne var jo gratis! Her fikk vi beskjed at de som ønsket nyfødt annonse i avisa (selvfølgelig gratis) måtte dette ordnes selv (bilde + tekst måtte sendes til avisa) da de sluttet å sende fotograf opp på sykehuset pga kapasitet.. Men det er jo fødselsannonse for det om begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå