Gå til innhold

Setter alle inn fødselsannonse i avisen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, satt ikke inn fødselsannonse noen av gangene (to barn).

Skrevet

Vi hadde heller ikke bilde i avisen, har ikke bilder på Facebook osv.

Skrevet

Nope, ingen annonser på noen av de to vi har fått

Skrevet

Ja, vi satte inn annonse. Hyggelig det da, fin måte å spre nyheten på.

Skrevet

Ja, jeg gjorde det.Jeg har alltids syntes det er en flott måte å annonsere på =)

Mange folk jeg kjenner har ikke facebook og er ikke så mye på nett at det "holdt" for min del å spre på nett.Så jeg gledet meg masse til det kom i avisa =)

Skrevet

Vi satt inn i avisen og jeg er veldig glad for det! Vi har ingen bilder av oss tre når hun er så liten, så heldigvis bestilte jeg det på fotopapir i tillegg! :)

Skrevet

Vi pratet om å gjøre det, men fikk aldri ut fingeren. Nå er gutten straks 7 mnd og jeg tror de som trenger å vite at vi har fått barn vet det alt...

Skrevet

nei vi gjorde ikke det. Det var en fotograf på sykehuset som tok bilde av alle nyfødte og legger bildet i avisen, tidspunkt for fødsel og navn å foreldre. Følte da at vi ikke trengte sette inn en egen annonse. Denne var jo gratis!

Skrevet

nei vi gjorde ikke det. Det var en fotograf på sykehuset som tok bilde av alle nyfødte og legger bildet i avisen, tidspunkt for fødsel og navn å foreldre. Følte da at vi ikke trengte sette inn en egen annonse. Denne var jo gratis!

Her fikk vi beskjed at de som ønsket nyfødt annonse i avisa (selvfølgelig gratis) måtte dette ordnes selv (bilde + tekst måtte sendes til avisa) da de sluttet å sende fotograf opp på sykehuset pga kapasitet..

Men det er jo fødselsannonse for det om begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...