Gå til innhold

Hvorfor så negative til charterferier?


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken

Vi er en familie som er glad i sol og varme, men er også ganske kresne når det gjelder mat og boforhold. Vi liker det ikke primitivt, for å si det sånn:)

 

Selv om man reiser til typiske turistland som Spania, Hellas, Kroatia osv, så er det mulig å finne mye kultur og flotte ting å se på. Vi liker godt å kombinere ferien med varme og opplevelser, og det får man så snart man tråkker litt utenfor de typiske turiststedene på charter reisemålene også. Alle land har jo sin egen historie og innfødte som har mye å vise og lære oss. Man trenger ikke være backpacker for å finne hjertet av Hellas f.eks ;)

 

Opplever at mange ser ned på denne måten å reise på, og at en ferie hvor komfort og avslapping er i fokus blir sett på som ganske harry. Det er jo slett ingen billig måte å feriere på, så jeg skjønner ikke helt hvor det dårlige rykte kommer fra?

 

Vi har reist til "Syden" hvert år de siste 15 årene og har aldri opplevd overstadig berusede personer, hverken på fly eller hotellområdet, Ryktet om den typiske charterturist som fester i 14 dager til ende tror jeg henger igjen fra 80 tallet.

 

Jeg slår et slag for sydenturer jeg, ferie for både foreldre og barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Er folk negative til billige måter å feriere på? Snålinger! Jeg elsker billig. Og så lenge billig kommer med sol, kos og en avslappende ferie så er jeg godt fornøyd :D

 

Har forøvrig aldri vært i syden, men jeg skal jaggu ta vesla med til syden når hun blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og samboern min reiser alltid på den billigmåten til syden!! selv er vi unge og har ikke barn enda, men vi drar ikke til syden for å feste i 14 dager, det kan vi gjøre hjemme!! jeg vil jo huske hvordan ferien min har vært og ikke bare liggi fyllesjuk i sola:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Er folk negative til billige måter å feriere på? Snålinger! Jeg elsker billig. Og så lenge billig kommer med sol, kos og en avslappende ferie så er jeg godt fornøyd :D

 

Har forøvrig aldri vært i syden, men jeg skal jaggu ta vesla med til syden når hun blir litt større.

 

Fjorårets tur til Kypros kom på ca 80 000,- for vår familie, så jeg syns ikke det er så veldig billig ferie altså :)

 

Men klart man kan få det ganske mye billigere da, hvis man ikke har så store krav til boforholdene eller kan reise utenom høysesongen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Er folk negative til billige måter å feriere på? Snålinger! Jeg elsker billig. Og så lenge billig kommer med sol, kos og en avslappende ferie så er jeg godt fornøyd :D

 

Har forøvrig aldri vært i syden, men jeg skal jaggu ta vesla med til syden når hun blir litt større.

 

Fjorårets tur til Kypros kom på ca 80 000,- for vår familie, så jeg syns ikke det er så veldig billig ferie altså :)

 

Men klart man kan få det ganske mye billigere da, hvis man ikke har så store krav til boforholdene eller kan reise utenom høysesongen.

 

HI

 

åhh, såpass! Vi er bare to da så det blir litt billigere;) Var å snoket på billetter til sommeren og det var ikke så ille dyrt.

Poenget mitt var uansett at å bruke at det er billig som argument blir for dumt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...