Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Ekstern harddisk, minnepinne, cd, nettsky? Hviken nettsky isåfall?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Ekstern harddisk og de viktigste bildene har jeg også på en minnepenn
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Etter å ha opplevd både pc-kræsj og hjemmeserver som ble ødelagt i lynnedsslag lagrer vi nå online, på Dropbox. Veldig fornøyd med den løsningen. Koster noen kroner, men er uansett billigere enn å hente bilder ut fra ødelagt harddisk og server.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Ekstern harddisk, cder og minnepenn. Har og tatt ut en del av bildene til vanlige bilder og har de i album.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Eksterndisk, lokal server og har også bildene lagret på to pc'er (stasjonær og laptop).
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2012 er iCloud bra? Noen som har prøvd den?
Himmel og hav Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Vi bruker jotta.no og er veldig førnøyd.
lillefrøken90 Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 du kan bruke noe som heter dropox og lage egen brukernavn og passord, hvis du vil bruke den gratisversjonen har du 2 gb lagringsplass, skal du ha mere så koster det penger, men da kan du logge deg inn på hvem pc du vil=) tilfelle pcn din blir ødlagt og du kjøper ny, så ligger bilder og div på dropoxen og du kan gå inn på den nye pcn og hente bildene ifra dropox:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå