Gå til innhold

Dere alenemødre.. betaler fedrene til barna deres bidrag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hvor mye?.. Her betaler far ingenting, og bidrar aldri med vinterdress/sko/utstyr diverse som vår datter på 3 år trenger. Får bidragsforskudd på knappe tusenlappen, men den dekker ikke mye.. ( Jeg er selv student) Og vet noen om NåR det får konsekvenser for han, at han ikke betaler bidrag? Tydeligvis har han råd til å bo i en leilighet aleine til 12 000 i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skal NAV ordne opp i, dersom han er bidragsdyktig blir han skyldig det han ikke betaler. Er bare å ta kontakt med dem, så skal de ordne dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav har jo fastsatt bidrag siden jeg mottar forskudd.. Men lurer på nåår han evt må betale tilbake alt han skylder dem/meg?!! :) Egenetlig skal han betale meg 3680 kr i mnd. -HI-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her blir det rettsak. Har ei venninne som var i din situasjon. Far snek seg unna, ble rettsak og han må betale alt han skylder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også bare forskuddsbidrag. Har fått det i åtte år nå. Aner ikke hva faren driver med, men kan ikke helt forstå at han har gått i åtte år uten å tjene noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav har jo fastsatt bidrag siden jeg mottar forskudd.. Men lurer på nåår han evt må betale tilbake alt han skylder dem/meg?!! :) Egenetlig skal han betale meg 3680 kr i mnd. -HI-

 

Du kommer til å få det, enten ved at de tar skatteoppgjøret hans, eller trekker han ekstra. Ville tatt en tlf til NAV innkrevning, det gjorde jeg, og fikk fortgang i sakene ;) Her blir han trekt fra lønna nå, aldri en dag forseint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider