Gå til innhold

Beste tapasrestaurant i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mener dere som har prøvd litt forskjellig er den beste tapas restauranten i oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Delicatessen er best av de jeg har prøvd, men er snart tre år siden jeg flyttet fra Oslo nå, så sikkert kommet mye nytt siden den gang :)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Delicatessen har vært det absolutt beste jeg har smakt også. Men flyttet for fire år siden jeg da, så skal ikke skryte av at jeg er oppdatert på tapasfronten ;)

Skrevet

Delicatessen er veldig bra ja, men var akkurat på vann og brød og der hadde de nydelig tapas:-)

Skrevet

Noen som har prøvd san leandro? På bildene ser det ut som det kun er barkrakker? (noe jeg ikke kan sitte på siden jeg er gravid og trenger støtte til ryggen)

Men blir nok uansett delicatessen nå :)

Skrevet

Noen som har prøvd san leandro? På bildene ser det ut som det kun er barkrakker? (noe jeg ikke kan sitte på siden jeg er gravid og trenger støtte til ryggen)

Men blir nok uansett delicatessen nå smile.png

Har vært noen ganger på San Leandro også (Majorstuen og Vika). Ikke helt sikker på om det bare er barkrakker, men vi har i alle fall alltid sittet på slike. Synes uansett Delicatessen er bedre :)

Skrevet

"Noen som har prøvd san leandro? På bildene ser det ut som det kun er barkrakker? (noe jeg ikke kan sitte på siden jeg er gravid og trenger støtte til ryggen)"

Jeg har (men det begynner å bli en stund siden), og da var maten VELDIG salt! Har derfor ikke dratt tilbake dit, men mange liker seg der- så mulig vi var uheldige den ene gangen. Har vanlige stoler også (på Løkka i hvert fall). Jeg signerer de andre og sier Delicatessen (selv om der er det ofte kø).

Skrevet

Byens beste Tapas er på Taste of China-- ikke vanlig tapas men Silkeveiens tapas... Dim Sum

Skrevet

Glem det, delikatessen er supert, og san leandro også helt fint, på lik linje med Toro Toro og vann og brød, men stedet du MÅ prøve er Escalon.

Skrevet

Var på Escalon i Bergen, så bare venter jeg på den rette anledningen til å teste dem på Tjuvholmen :)

Skrevet

Barcelona på Grünerløkka!!! Super tapas, og billig! Er ikke sikker på om den eksisterer lenger, flyttet fra byen for 4 år siden, men det finner man sikkert fort ut av!! :)

Skrevet

Yayas. Der er det helt fantastisk mat! Kan plukke og velge selv av alt mulig:)

Er menyer og jeg husker ikke hva det het det vi spiste, MEN herregud så godt!! Skal absolutt tilbake dit!:) Tror jeg husker veien også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...