GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Tenker litt på bukser og ammetopper/ammebher. Litt domt å ha med for lite tilfelle lekasjer her og der.. Håper på å reise hjem raskest mulig etter at de har tatt den 48 timers prøven av babyen. Har ca 50 minutters kjøretur hjem igjen, så er ikke bare bare å la pappaen ta med noe. Takk for svar :-)
Lilla-Turkis Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 ehm... jeg regner med det blir 2, max 3 døgn på sykehuset. Jeg har pakket ned en joggebukse og genser (med glidlås), en tights og litt luftig skjorte og 2 singletter. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke så mye ammebh på sykehuset, men har pakket med en til eventuelt bruk og hjemreise + innlegg. I tillegg vil jeg jo også komme i en joggebukse og genser som er stor sjans kan brukes. Så da har jeg 3 skift. Ellers ser jeg ikke på det som krise å måtte gå i en sykehus t-skjorte ett døgn. Og butikker finnes i grei nærhet om min bedre halvdel må i krisetilfelle ut å kjøpe en joggebukse og tskjorte til meg på H&M eller noe for hjemreise.
RockMama Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Tenkte å reise bort i joggedress. Har pakket nattkjole, tynn morgenkåpe, 2 tynne tights fra HM, to singletter, to tynne gensere og 1 cardigan. Ellers store truser, ammebh og sokker. Toalettsaker, bind og dopapir. Fikk god plass i en håndbagasjekoffert + har med stellebagen til baby med klær (vil bruke egne) Du kan jo legge et par ekstra skift i bilen, som samboer kan gå ut og hente hvis det blir for lite i bagen din
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Jeg hadde med altfor lite sist, for jeg måtte bli det i 5 døgn pga at vesla hadde litt startproblemer. Kommer til å ta med et par gravidbukser (JA, man trenger den også etter fødsel... Sukk), jeg følte meg bedre i dem enn i en joggebukse. Men kommer til å ta med ei joggebukse også! Noen store t-skjorter og alle ammetoppene jeg har. Har vel 4-5 stk. Søla ut alt jeg hadde sist,mye melk og lite kontroll på amminga. ;-) AmmeBH og innlegg... Truser gidder jeg ikke ta med, jeg syns de nettingtrusene man får er behagelige. Støgge, ja...! Slippers eller tøfler og sokker... Litt sminke, sjampo, deo og børste. Gensere er pes, tar med en "joggedressjakke" og et par cardiganer. Tar også med klær til baby, for de klærne de hadde på sykehuset her var store, sånn str 62-68 og jenta mi var liten. str 50 var stort for henne... Mobil,lader, kamera, lader, skrivesaker, noe å lese på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå